گزارشي تصویری از CES 2012

 

درهای نمایشگاه CES در حالی روی بازدیدکنندگان گشوده شد که بیشترین تعداد غرفه دار را طی ادوار برگزاری خود تجربه می کرد.
 
3100 غرفه دار از کشورهای مختلف جهان گرد هم آمده‌اند تا آخرین محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند. 
نمایشگاه CES امسال علاوه بر بیشترین شرکت‌کننده (غرفه‌دار) شاهد هجوم خیل عظیمی از مشتاقان فناوری اطلاعات از سراسر دنیاست به طوری که این تعداد بازدیدکننده در ساعات اولیه، برگزارکنندگان را غافلگیر کرد. هرچند که برگزارکنندگان دو روز قبل را به اصحاب رسانه‌ها اختصاص داده بودند تا آنان بتوانند با خیال راحت محصولات ارائه شده را مشاهده کنند، اما شلوغی روز افتتاحیه تمامی شهر را تحت تاثیر قرار داد. در روز نخست می‌توان گفت تقریبا تمامی فضای شهر لاس وگاس به تسخیر نمایشگاه CES درآمد و در طول بلوار لاس وگاس (معروف‌ترین خیابان شهر)، عابران با گردنبندهای CES در حال تردد بودند. حضور پرشور بازدیدکنندگان، اصحاب رسانه و شرکت‌هاي بزرگ و کوچک، زمزمه رونق بازارفناوری را در این سال‌های رکود اقتصادی به گوش همه رساند. 
تقریبا از همه رسانه‌های معتبر برای پوشش این رویداد عظیم خبرنگار و گزارشگر به این نمایشگاه اعزام شده و شاید بتوان گفت کمتر رویدادی این تعداد روزنامه‌نگار به خود دیده طوری که فضای بزرگی که برای خبرنگاران در نظر گرفته شده هم پاسخگوی آنان نبود و به ناچار خبرنگاران با رایانه‌هاي خود روی زمین و در کف راهروهای خارج از آن مشغول تهیه و ارسال گزارش‌ها هستند. 
غرفه‌داران هم با هیجان و اشتیاق خاصی به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند به‌طوری‌که برای دیدن محصولات‌شان از میان جمعیت روزنه‌ای یافت. 
 
پاناسونیک امسال بسیار پررنگ در نمایشگاه شرکت کرده است. از غرفه‌آرایی تا استفاده از جاستین تیمبرلیک برای معرفی محصولات جدید.
 
امسال به واقع سال تلویزیون‌هاي سه‌بعدی است، هر چند تلاش شرکت‌های سازنده بر حذف عینک از این محصول است اما همزمان روی بهبود عملکرد عینک‌هاي فعلی نیز متمرکز هستند. در اینجا تلویزیون سه‌بعدی با عینک پولاریزه هایر هم امسال غرفه خود را با صفحه‌هاي نمایش ریز و درشت تزیین کرده بود. 
 
 
شرکت شارپ امسال به جز ارائه بزرگ ترین تلویزیون سه‌بعدی بدون عینک جهان انواع و اقسام تلویزیون‌هاي بدون سیم را در غرفه خود ارائه کرده بود.
 
 
یک ماشین هوشمند از پاناسونیک که تقریبا تمام جلوی داشبورد ماشین را با یک صفحه نمایش پوشانده است.
 
 
مدیا سنتر از جمله شلوغ ترین نقاط نمایشگاه امسال است. تقریبا همه رسانه‌های معتبر جهان در این نمایشگاه نمایندگانی دارند و این تعداد آنقدر زیاد است که جا برای نشستن بسیاری از آنان هم نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*