لپ تاپ گیمینگ و کامپیوتر واقعیت مجازی ام اس آی

رونمایی از لپ تاپ گیمینگ و کامپیوتر واقعیت مجازی ام اس آی در آستانه نمایشگاه کامپیوتکس 2017

ام اس آی از یک لپ تاپ جدید به نام MSI GT83VR Titan SLI و کامپیوتر واقعیت مجازی ام اس آی وی آر One Backpack PC رونمایی کرد. هر دو کامپیوتر جدید ام اس آی بالارده بوده و در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

کمپانی ام اس آی از یک لپ تاپ جدید مخصوص گیمرها رونمایی کرد. MSI GT83VR Titan SLI برنده انتخاب طلایی کامپیوتکس شده است. این شرکت همچنین امروز از کامپیوتر واقعیت مجازی ام اس آی وی آر One Backpack PC رونمایی کرد که جایزه بهترین طراحی کامپیوتکس را دریافت کرده است؛ این محصول در واقع یک کوله پشتی واقعیت مجازی جذاب و قدرتمند است. هر دو محصول قرار است در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 که 3 روز دیگر آغاز خواهد شد رونمایی شوند.

MSI GT83VR Titan SLI

لپ تاپ گیمینگ MSI GT83VR Titan SLI از تازه‌ترین نسل پردازنده‌های شرکت اینتل همراه با دو کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1080 و 1080 SLI بهره‌مند است. به نقل از ام اس آی این لپ تاپ، بهترین محصول برای تجربه بازی های 4K و واقعیت مجازی است و دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های افزایش دهنده قدرت است.

نوت بوک جدید MSI همراه با یک کیبورد مکانیکی Cherry MX Silver همراه با نور پس‌زمینه RGB و کلیدهای میکرو SteelSeries Engine 3 عرضه خواهد شد. یک تجربه صوتی تمام جانبه نیز همراه با یک دک های فای ESS Sabre، اسپیکرهای Dynaudio و نرم افزار +Nahimic 2 به ارمغان خواهد آمد.

کامپیوتر واقعیت مجازی ام اس آی ، باریکترین کوله پشتی واقعیت مجازی جهان

کامپیوتر واقعیت مجازی ام اس آی V One Backpack با وزن 3.59 کیلوگرم باریک‌ترین و سبک‌ترین کوله پشتی واقعیت مجازی است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی آن را با پای پیاده حمل کرده و بدون آنکه نیازی به حمل پیچیده باشد استودیو حرفه‌ای واقعیت مجازی خود را به اینطرف و آنطرف ببرند.

MSI VR One Backpack PC

جزئیات بیشتری از فناوری های جدید مخصوص گیمینگ این کامپیوترها در دست نیست، اما ام اس آی می‌گوید یک سیستم خنک کننده منحصر به فرد درون آن‌ها طراحی شده است. همچنین باتری های جداشدنی برای مدت طولانی تجربه بازی های واقعیت مجازی را به کاربران ارائه خواهد کرد. ما همچنان منتظر دریافت اطلاعاتی نظیر قیمت و زمان عرضه لپ تاپ گیمینگ و کامپیوتر واقعیت مجازی ام اس آی در نمایشگاه کامپیوتکس امسال خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*