معرفی آیفون 8

زمان معرفی آیفون 8 لو رفت (شایعه)

مدت‌هاست درباره آیفون جدید اپل خبرهای زیادی می‌شنویم و حالا طبق گزارش‌ها تاریخ معرفی آیفون 8 مشخص شده است.

اگر به خاطر داشته باشید، چند هفته پیش گزارشی مبنی بر به تاخیر افتادن معرفی و عرضه آیفون جدید به دست آمده بود و زمان معرفی آیفون 8 به ماه اکتبر یا نوامبر (مهر و آبان سال جاری) موکول شده بود. اما طبق اطلاعات جدید، دهمین سالگرد تولد آیفون با معرفی آیفون 8 جشن گرفته خواهد شد که هم اکنون در دست تولید است و در ماه سپتامبر (شهریورماه) پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

بنجامین گسکین (Benjamin Geskin)، یکی از مشهورترین افشاکننده‌های آیفون 8 در چندماه گذشته نیز اخیرا توییتی منتشر کرده که در آن به زمان معرفی و شروع فروش آیفون 8 اشاره شده است. طبق ادعاهای او، یازدهمین آیفون اپل 17 سپتامبر (26 شهریور) معرفی و هشت روز بعد (سوم مهرماه) فروخته خواهد شد.

معرفی آیفون 8

همچنین اپل یادداشتی برای کارکنانش ارسال کرده که خبر از متغیر بودن زمان عرضه آیفون آتی بین 17 سپتامبر تا 4 نوامبر می‌دهد:

در نظر داشته باشید زمان معرفی و عرضه به بازار آیفون 8 بستگی به میزان تولید انبوه این گوشی و نوسانات آن دارد.

طبق شنیده‌ها آیفون جدید از نمایشگری بدون حاشیه در کنار حسگر تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش و دوربین دوگانه همراه با قابلیت‌های فراوان واقعیت افزوده برخوردار خواهد بود و با ظاهری کاملا متفاوت از آیفون‌های امروزی پا به میدان نبرد خواهد گذاشت. همچنین گفته می‌شود اپل همراه با آیفون 8 از دو نسخه آپگرید شده آیفون‌های 2016 یعنی آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نیز رونمایی خواهد کرد.

معرفی آیفون 8

معرفی آیفون 8 اواخر تابستان صورت می‌گیرد

متاسفانه راهی برای اثبات ادعای بنجامین وجود ندارد و نمی‌توان هنوز با اطمینان در باره تاریخ معرفی آیفون 8 سخن گفت؛ اما اگر نگاهی به کنفرانس‌های گذشته اپل بیاندازیم متوجه می‌شویم 4 آیفون پیشین بین روزهای نهم تا دوازدهم از ماه سپتامبر و وسط هفته (معمولا سه شنبه یا چهارشنبه) معرفی شده‌اند. با توجه به گزارش‌های تاخیر در آماده سازی آیفون جدید می‌توان 17 سپتامبر را برای معرفی آیفون 8 منطقی دانست و احتمالا کوپرتینویی‌ها معرفی تلفن هوشمند 2017 شان را به اواخر شهریورماه موکول کرده‌اند. تنها نکته عجیب در ادعاهای بنجامین، تعطیل بودن 17 سپتامبر است که با روند کنفرانس‌های چهارساله اپل جور در نمی‌آید و کمی شک ما را برمی‌انگیزد. با این وجود نمی‌توان تاریخ اعلام شده را رد یا تایید کرد و باید منتظر اخبار تکمیلی در این باره باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*