گوشی آنر 9

گوشی آنر 9 با مشخصاتی کمی بهبودیافته در TENAA رویت شد

صبح امروز گوشی آنر 9 (Honor 9) موفق به کسب تاییدیه تنا شد. این گوشی از چیپست کایرین 960، دوربین دوگانه، رم 6 گیگابایتی و اندروید 7 نوقا برخوردار است.

اگر شما هم انتظار داشتید گوشی آنر 9 نسبت به نسل پیشین خود به مراتب کامل‌تر و پیشرفته‌تر باشد، متاسفانه باید شما را نا امید کنیم. برند زیرمجموعه هواوی تصمیم گرفته است تا همچنان فرمول پیروزی سال گذشته‌اش را برای پرچمدار امسال خود نیز تکرار کند. نتیجه، ظاهری نسبتا شبیه به آنر 8 و مشخصات فنی به مراتب نزدیک به آن با بهبودهایی نسبی است.

تمامی این اطلاعات به لطف دریافت تاییدیه TENAA توسط گوشی آنر 9 به دست آمده است. این بدان معناست که دیگر مشخصات پرچمدار جدید آنر بر کسی پوشیده نخواهد بود.

گوشی آنر 9

تصویر منتشر شده آنر 9 در وب سایت TENAA

مشخصات فنی گوشی آنر 9

آنچه که از تصاویر مشخص است، آنر 9 بسیار شبیه به نسل پیشین خود است، اما یک تغییر در بین آن‌ها دیده می‌شود. در قسمت پشتی آنر 8، فلاش دوگانه و پنجره فوکوس خودکار لیزری به صورت عمودی قرار گرفته‌اند، این درحالیست که به صورت افقی بر روی آنر 9 دیده می‌شوند. شاید این مهم‌ترین تغییری باشد که می‌تواند بین این دو گوشی مشاهده کرد.

Honor 9 از ابعاد 147.3 در 70.9 در 7.45 میلی‌متر برخوردار است. این گوشی از عرض و ضخامتی مشابه با نسل قبل برخوردار است اما قد آن 1.8 میلی‌متر بلندتر شده است. یک نمایشگر 5.15 اینچی فول اچ دی و چیپست 8 هسته‌ای 2.4 گیگاهرتزی نیز دیگر مشخصات مربوط به این گوشی است. این بزرگترین بخش گوشی آنر 9 است که دستخوش تغییر مثبتی شده است. کایرین 950 به کنار رفته و به جای آن از چیپست مدرن‌تر کایرین 960 استفاده شده است که پیشتر شاهد حضور آن در گوشی های پرچمداری نظیر هواوی پی 10، پی 10 پلاس و میت 9 بودیم. بنابراین، این نخستین پرچمدار برند آنر است که از چیپستی هم رده با سایر پرچمداران کمپانی هواوی بهره می‌برد.

علاوه بر این گوشی جدید چینی‌ها از یک رم 6 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی برخوردار است؛ بنابراین ظرفیت رم این گوشی نیز با افزایش 2 گیگابایتی همراه بوده است. ظرفیت باتری آن نیز تا حدودی ارتقا پیدا کرده و به 3.100 میلی‌آمپر ساعت رسیده است. سیستم عامل اندروید 7 نوقا در زیر بدنه‌ی رابط کاربری EMUI، دوربین دوگانه 12 + 20 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیسلی، دیگر موارد قابل ذکر از پرچمدار جدید Honor است.

قیمت گوشی آنر 9

انتظار می‌رود آنر این گوشی را در روزهای پایانی خرداد ماه وارد بازار چین کرده و چند روز پس از آن به بازار اروپا ارسال کند. قیمت پایه آن نیز باید 335 دلار باشد و تا 378 دلار بسته به مدل انتخابی کاربر افزایش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*