مشخصات گوشی نوکیا 9 با 8 گیگابایت رم در Geekbench دیده شد

مشخصات گوشی نوکیا 9 با 8 گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد

گویا صاحب جدید نوکیا قصد دارد پرچمدار خود را با امکاناتی درخور به جنگ با سایر رقبا بفرستد. جدیدترین مشخصات گوشی نوکیا 9 (Nokia 9) دلیلی بر این ادعاست.

با اینکه کمپانی فنلاندی HMD، صاحب برند نوکیا، اولین گوشی های اندرویدی تحت این برند قدیمی را با مشخصاتی نسبتا پایین عرضه کرده، اما گویا قصد دارد پرچمدار سال 2017 خود را با امکاناتی قابل رقابت با پرچمداران سایر رقبا، روانه بازار کند. در همین راستا، به تازگی مشخصات گوشی نوکیا 9 در بنچمارک Geekbench ظاهر شده و تا حدی این شایعات را تایید کرده است. نتایج تست‌های این اسمارت فون با عنوان «قلب ناشناس» (Unknown Heart) در خروجی وب‌سایت قرار دارد و خبر از حافظه رم فوق‌العاده 8 گیگابایتی می‌دهد.

مشخصات گوشی نوکیا 9

مشخصات گوشی نوکیا 9 با 8 گیگابایت رم در Geekbench دیده شد

صحبت درمورد اینکه «آیا در نهایت این میزان رم را در اسمارت فون رده‌بالای فنلاندی‌ها خواهیم دید یا خیر»، و یا اصلا «این مقدار حافظه رم، کاربردی برای یک کاربر اندرویدی دارد» را به زمان دیگری موکول می‌کنیم. چیزی که واضح است این است که مشخصات گوشی نوکیا 9 ، به جز رم 8 گیگابایتی، از پردازنده اسنپدراگون 835 نیز خبر می‌دهد و این محصول را به موبایلی جذاب‌تر برای کاربران و طرفداران برند محبوب Nokia تبدیل کرده است.

بر اساس شایعات قبلی، انتظار می‌رود امکانات و ویژگی های دردانه بعدی نوکیا شامل مواردی همچون نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن QHD، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی و 4 یا 8 گیگابایت رم باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. با ورود گوشیهای نوکیا دیگه خرید از برند دیگه ای غیره از نوکیا ۱ اشتباه محضه.

  2. سلام
    نوکیا با بازگشتش 2 برد محبوب رو بازم از فروش کمتر میکنه _ یکی سونی یکی اچ تی سی.
    به نظرم ظاهر گوشی نوکیا 9 شبیحه x7-00 باشه , که واقعا اون زمون سال 2011 بینظرترین طرحی داشت.خیلی تو دست بود و اسپرت.(تو زمون خودش)
    به احتمال قوی دوربین هم کارلزایس باشه ولی این بار مثل چند سال قبلش نیس که چنتا گوشی از نظر دوربین خوب باشن . اونم تو زمونی که همه کمپانیها فوکوس کردن رو دوربین ( کافه عکس u11 تو شب ببینین تا بدونین چی میگم)
    هنوزم دوس دارم اون دو تا دست هم دیگرو بگیرن که به یه نماد این کمپانی تبدیل شده.

  3. واقعا عالیه اگه ظاهرشم همین باشه قطعا میگیرمش 🙂

  4. عالیه واقعا ظاهرشم اگه همین باشه قطعا میگیرمش 🙂

  5. اگر نوکیا بعد از چند سال غیبت،میخواد مؤفق بشه باید آشوبی به پا کُنه در جزء به جزء و قسمتها مختلف سخت افزاری و نرم افزاری گوشی پرچمدارش! و به این ترتیب، شایسته شرکت نوکیا دوربین غیر کارل زایس فعلی ۱۳ مگاپیکسل آنهم برای یک گوشی پرچمدار نیست! آنهم گوشی های ساخت نوکیا که سابق دوربین محور بودند مثل اون دوربین ۴۱ مگا پیکسل پیور ویو و اُپتیکال که چند سال برنده بهترین دوربین شد،حافظه داخلی ۶۴ دیگه کم کم عمرش سر اومده شده ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ برای پرچمدارهای بازار!
    بلوتوث 5،باتری قدرتمند بالای ۴۵۰۰ میلی آمپر،گوریلا گلاس ۵،فیلمبرداری 4k بالای ۲۰۰ فریم برثانیه،استاندارد مقاومت ip68،صفحه نمایش لمسی بینظیر زیر نور مستقیم خورشید و قابل دیدن از تمام زاویه ها،باندهای استریو و تفکیک صدا،میکروفونهای ضبط صدای چهار تایی،آنتن قوی و بی نظیر برای گرفتن امواج ضعیف نِت و اتصال نِت در بدترین شرایط،این خواست طرفداران از پرچمدار آینده نوکیاست که امیدواریم موفق به ساخت این گوشی بعداز چند سال صبر و انتظار طرفداراش بشه

    • چه کم توقع قابلیت پروازشو یادت رفت اضافه کنی خخخ

      • القصّه؛روزی مورچه ای از دیواره کوه به پایین پرتاب شد و سقوط کرد،زمان سقوط داشت به نوک قله نگاه میکرد و با خودش میگفت: چقدر این کوه داره باسرعت رشد میکنه و لحظه به لحظه میره بالاتر!
        “اما قلّه و کوه سرجای خودش بود”