خودروهای جدید هیوندای در ایران

عرضه خودروهای جدید هیوندای در ایران توسط شرکت کرمان موتور

طبق اخبار منتشر شده، به زودی خودروهای جدید هیوندای در ایران شامل سانتافه، توسان، سوناتا، النترا و اکسنت مدل 2017 توسط شرکت کرمان موتور عرضه خواهد شد.

پس از عقد قرارداد شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی با طرف ایرانی شاهد تولید و عرضه محصولات این شرکت در بازار کشورمان هستیم. اکنون نیز یک منبع آگاه خبر داده که به زودی پنج خودروی هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا، النترا و اکسنت مدل 2017 در سبد محصولات کرمان موتور قرار خواهد گرفت. بر اساس اخبار منتشر شده، خودروی هیوندای اکسنت به صورت تولید داخلی وارد بازار ایران خواهد شد و چهار خودروی دیگر به صورت سی بی یو در بازار کشورمان عرضه می‌شود.

آغاز فروش خودروهای جدید هیوندای در ایران از 16 خرداد

گفته می‌شود که قیمت و شرایط فروش خودروهای جدید هیوندای در ایران طی روزهای آتی مشخص خواهد شد. همچنین به گفته منابع آگاه، در روز 16 خردادماه جاری، شرکت کرمان موتور، شرایط فروش ویژه ماه رمضان را اعلام می‌کند که در این بخشنامه، فروش نقدی، اقساطی و پیش فروش خودروهای جدید هیوندای در شبکه نمایندگی‌های کرمان موتور آغاز می‌شود.

بر اساس قراردادی که شرکت هیوندای موتورز کره جنوبی با کرمان موتور به امضا رسانده، قرار است تکنولوژی این شرکت خودروسازی در حوزه تولید محصولات با قیمت متوسط به شریک ایرانی منتقل شده و محصولات جدید آن به صورت تولید داخلی یا وارداتی سی بی یو به بازار ایران عرضه شود.

قرارداد کرمان موتور با هیوندای موتورز در پاییز سال گذشته نهایی شد و تولید خودروهای هیوندای آی 10 و هیوندای آی 20 از دی‌ماه گذشته در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم کلید خورد. با توجه به شبکه گسترده نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور، پیش‌بینی می‌شود که محصولات این شرکت با همکاری هیوندای مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*