نسخه قرمز سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

نسخه قرمز سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در راه است

اخیرا تصاویری از نسخه قرمز سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) به بیرون درز کرده است. این گوشی ظاهرا به صورت محدود در ژاپن به فروش خواهد رسید.

ماه فوریه سال جاری، سونی موبایل از تازه‌ترین پرچمدار خود گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در دو نسخه با رنگ‌های کرومی (Luminous Chrome) و مشکی (Deepsea Black) رونمایی کرد. درست یک ماه پس از این مراسم، سونی خبر از عرضه نسخه برنز صورتی این گوشی در آینده‌ای نزدیک را داد. اما به نظر می‌رسد این پایان کار نیست و یک نسخه دیگر ایکس زد پریمیوم نیز در راه است.

شب گذشته تصاویری از چهارمین مدل پرچمدار جدید سونی به بیرون درز پیدا کرد. آن در واقع نسخه قرمز سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم است. ظاهرا سونی قصد دارد مدل قرمز رنگ گوشی جدیدش را با هدف کاربران مدگرای خود روانه بازار کند.

حتی در زیر می‌توانید تصویری از نسخه قرمز سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در دنیای واقعی و در دستان یک کاربر را مشاهده کنید. رنگ قرمز این گوشی بسیار روشن است و با توجه به بازتاب نوری که در تصاویر قابل رویت است، قاب آن نیز براق خواهد بود.

نسخه قرمز سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

آیا نسخه قرمز سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در بازار جهانی به فروش خواهد رسید؟

از آنجایی که برند Docomo بر روی قاب پشتی این گوشی نقش بسته، به نظر می‌رسد این شرکت مخابراتی ژاپنی قصد دارد نسخه قرمز سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم را به فروش برساند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد فروش بین‌المللی آن و خروجش از بازار داخلی ژاپن در دست نیست، اما ما امیدواریم که تمامی علاقه‌مندان گوشی های این کمپانی در سراسر جهان بتوانند مدل قرمز پرچمدار جدید سونی را نیز در دست بگیرند. با این حال، آنطور که از رسانه‌ها شنیده می‌شود، سونی قصد ندارد تولید انبوهی از این مدل را داشته باشد و تمرکز اصلی آن‌ها بر روی سه مدل دیگر XZ Premium است. بنابراین ما از همین حالا انتظار قیمتی نجومی از این گوشی را خواهیم داشت!

لازم به ذکر است که این نسخه از نظر سخت افزاری و امکانات، تفاوتی با سه مدل دیگر ایکس زد Premium نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*