تنوع رنگ گلکسی اس 8

تفاوت تنوع رنگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در کشور تایوان

تنوع رنگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه شده در کشور تایوان کاملا متفاوت است. Galaxy S8 و +Galaxy S8 در این کشور در رنگ های متفاوتی نسبت به سایر کشورها عرضه می‌شوند.

سامسونگ نام‌های متفاوتی را برای رنگ های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه شده در تایوان در نظر گرفته است. با یک نگاه به وب سایت این غول کره‌ای در کشور تایوان، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را در رنگ‌های آبی دریاچه‌ای، خاکستری بنفش دودی و طلایی ماسه‌ای موجود خواهید دید.

این تنوع رنگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس مختص پرچمداران جدید و حتی مختص شرکت سامسونگ نیست. مدت‌ها است گوشی‌سازان نام‌های عجیب و غریبی برای نسخه‌های دارای رنگ‌های متفاوت محصولات خود در نظر می‌گیرند، در حالی که با مشاهده آن‌ها شاید تفاوت خاصی با رنگ‌های اصلی پیدا نکنید.

فارغ از تنوع رنگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه شده در کشور تایوان، این دو گوشی موبایل در سراسر جهان در رنگ‌های سیاه نیمه شب، خاکستری ارغوانی، نقره‌ای قطب شمال، آبی مرجانی و طلایی افرایی عرضه می‌شوند. این سبک از نام‌گذاری رنگ‌ها را باید تکنیکی جدید برای بازاریابی دانست که تقریبا بیشتر گوشی‌سازان محبوب از آن پیروی می‌کنند.

تنوع رنگ گلکسی اس 8

تنوع رنگ گلکسی اس 8 به خاطر ویژگی‌های مختص هر بازار است

البته تنوع رنگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تنها نقطه سفارشی‌سازی این دو دستگاه در بازارهای مختلف نیست. سامسونگ نه تنها این دو گوشی موبایل، بلکه تمامی محصولات خود را بسته به نیاز هر بازار سفارشی‌سازی می‌کند. به عنوان نمونه باید به نسخه ویژه بازار چین گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس اشاره کرد که به میزان بسیار زیادی سفارشی‌سازی شده‌اند. همچنین گلکسی اس 8 پلاس دارای یک نسخه ویژه مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی است که تنها در کشور چین عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*