پنل جلویی گلکسی نوت 8

ویدیویی از پنل جلویی گلکسی نوت 8 منتشر شد

اخیرا یک ویدیو از پنل جلویی گلکسی نوت 8 منتشر شده است. با مشاهده این ویدیوی Galaxy Note 8 بهتر می‌توان سبک طراحی و ظاهر گلکسی نوت 8 را پیش‌بینی کرد.

از آنجایی که هنوز مدت زمان قابل توجهی تا رونمایی از گلکسی نوت 8 باقی مانده، تا مدت‌ها باید در دنیای شایعات، حدس و گمان‌ها و پیش‌بینی‌ها و رندرها به دنبال اطلاعاتی از این گوشی موبایل بگردیم. در جدیدترین شایعات مرتبط با پرچمدار جدید سری Note سامسونگ شاهد انتشار یک ویدیو از پنل جلویی گلکسی نوت 8 هستیم. این ویدیو از کشور چین به دست رسانه‌های خبری سراسر دنیا رسیده است.

شاید ویدیوی پنل جلویی گلکسی نوت 8 تنها به یک محافظ نمایشگر تعلق دارد

ادعا می‌شود این ویدیوی بسیار کوتاه و نه ثانیه‌ای به پنل جلویی گلکسی نوت 8 اشاره دارد. از طرفی زمان زیادی تا رونمایی پرچمدار جدید سامسونگ باقی مانده است، به همین دلیل نمی‌توان صحت این ویدیو را خیلی راحت تایید کرد. از طرفی دیگر تجربه نشان داده هیچ‌کدام یک از شایعات و مخصوصا اطلاعات تصویری فاش شده را نباید دست کم گرفت، چرا که احتمال واقعی بودن آن‌ها بالا است.

به عقیده برخی کاربران، در ویدیویی که ادعا می‌شود به پنل جلویی گلکسی نوت 8 تعلق دارد، در واقع در حال تماشای یک محافظ نمایشگر گلکسی اس 8 پلاس هستیم! همچنین ممکن است فردی از محبوبیت گلکسی Note 8 و چشم انتظاری کاربران برای معرفی آن به نفع خود استفاده کرده و برای معروف شدن صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی، با ساخت یک قطعه پلاستیکی، آن را به جای پنل جلویی گلکسی نوت 8 جا زده است.

به عنوان مهمترین مشخصات گلکسی نوت 8 که تاکنون بیشتر شایعات بر آن تاکید داشته‌اند باید به مجهز شدن به یک صفحه نمایش 6.3 یا 6.4 از نوع AMOLED با نسبت ابعاد تصویر 18.5:9، دوربین دوگانه، استفاده از چیپست‌های جدیدترین پرچمداران سری S یعنی اگزینوس 8895 و یا اسنپدراگون 835 در آن و قرارگیری حسگر اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*