دایرکت اینستاگرام

اضافه شدن دو قابلیت جدید به دایرکت اینستاگرام در به روزرسانی جدید

دایرکت اینستاگرام به قابلیت های جدیدی مجهز شده است که بعد از دریافت نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید و آی او اس در دسترس کاربران خواهند بود.

قطار به روزرسانی‌های اینستاگرام به همین زودی قصد توقف ندارد. بعد از افزوده شدن جدیدترین فیلترهای صورت اینستاگرام به صورتی کاملا متفاوت نسبت به گذشته و آغاز تست قابلیت آرشیو تصاویر در ایستاگرام طی مدت زمان اخیر، اکنون نوبت به آن رسیده تا بخش چت مستقیم اینستاگرام نیز دستخوش تغییراتی شود. با دریافت جدیدترین نسخه این شبکه اجتماعی قابلیت‌ های جدیدی به دایرکت اینستاگرام افزوده خواهند شد که چت کردن را لذت‌بخش می‌کنند.

به لطف قابلیت های جدید اینستاگرام دایرکت، دیگر حین ارسال یک تصویر در دایرکت نیازی به کراپ کردن آن نخواهد بود. تا پیش از این برای ارسال یک عکس که شکلی به جز مربع کامل داشت، باید آن را کراپ می‌کردید، اما بعد از دریافت نسخه جدید اینستاگرام می‌توان یک تصویر را با ابعاد اصلی خودش ارسال کرد.

دایرکت اینستاگرام

در دایرکت اینستاگرام دیگر نیازی به کراپ کردن تصاویر نیست

یکی دیگر از مهمترین قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام به پیش نمایش لینک‌ها مربوط می‌شود. از این پس همچون پیام‌رسان‌های موبایل، با ارسال یک لینک در دایرکت اینستاگرام کاربر مقصد یک پیش نمایش از محتویات آن آدرس وب مشاهده می‌کند. همچنین از این پس در صورت ارسال یک شماره تلفن و یا آدرس برای یک مخاطب، آن نوشته به شکل لینک در خواهد آمد.

با دریافت نسخه 10.22 اینستاگرام برای اندروید و آی او اس می‌توانید از قابلیت پیش نمایش لینک‌ها استفاده کنید. امکان ارسال تصویر با ابعاد اصلی آن در حال حاضر تنها در نسخه آی او اس این شبکه اجتماعی ممکن است، ولی به زودی در دسترس کاربران اندروید نیز قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه