استراتژی بخش موبایل سونی

استراتژی بخش موبایل سونی تمرکز بر روی دستگاه‌های میان‌رده و پرچمدار خواهد بود

استراتژی بخش موبایل سونی از این پس دست خوش تغییراتی خواهد شد. با اعلام برنامه جدید بخش گوشی موبایل سونی می‌توانیم آینده محصولات این شرکت را پیش‌بینی کنیم.

با تغییر استراتژی بخش موبایل سونی دیگر محصولات پایین‌رده تولید نخواهند شد

بخش موبایل کمپانی ژاپنی سونی در چند سال اخیر وضعیت خوبی نداشته است. همه کاربران محصولات چند سال گذشته این شرکت را به خاطر دارند، محصولاتی که همه شبیه به یکدیگر بوده و حتی از نظر سخت افزاری نیز تفاوتی با یکدیگر نداشتند. همین عوامل سبب شد تا اشتیاق کاربران رفته رفته به گوشی های موبایل سونی کم شود. پیش‌بینی می‌شود با تغییر استراتژی بخش موبایل سونی و عرضه محصولات فوق‌العاده قدرتمندی همچون اکسپریا ایکس زد پریمیوم در بازار، این شرکت دوباره جایگاه خود را در دنیای گوشی های موبایل پیدا کند.

گوشی های سری X سونی عملکرد قابل قبولی نداشتند. بازه قیمت نامناسب، عدم استفاده از پردازنده و سخت افزار مناسب و نبود ویژگی‌ها و امکانات خوب سبب شدند تا کاربران از خرید آن‌ها دست بکشند. در ادامه و با معرفی محصولات سری Z، سونی توانست تا حد زیادی عقب افتادن خود در بازار را جبران کند. پیش‌بینی می‌شود جدیدترین استراتژی بخش موبایل سونی وضعیت را از این نیز بهتر کند.

استراتژی بخش موبایل سونی

بر اساس جدیدترین استراتژی بخش موبایل سونی، این شرکت از این پس گوشی های موبایل در رنج قیمت 500 دلار تولید نخواهد کرد. تمرکز سونی ابتدا بر روی محصولات میان‌رده بسیار قدرتمند سری XA و سپس پرچمداران سری XZ خواهد بود. سونی تصمیم دارد تا با این کار، سهم از دست رفته خود در بازار موبایل را مجددا به دست بیاورد.

استراتژی بخش موبایل سونی

اگرچه سونی با معرفی پرچمداران جدید خود یعنی اکسپریا ایکس زد پریمیوم و اکسپریا ایکس زد اس توجه بسیاری را جلب کرد، اما با به تعویق انداختن عرضه آن به تابستان امسال، بخش زیادی از مشتریان بالقوه را از دست داد، چرا که بسیاری از کاربران مجذوب دیگر پرچمداران معرفی شده تاکنون همچون گلکسی اس 8، ال جی جی 6 و یا هوآوی پی 10 شدند. باید ببینیم چه تعدادی از کاربران هنوز منتظر عرضه اکسپریا ایکس زد پریمیوم و اکسپریا ایکس زد اس مانده‌اند و سهم سونی در بازار موبایل بعد از عرضه آن‌ها چه تفاوتی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برعکس نوشتید با سری X عقب ماندگیش رو جبران کرد
    سری Z که تموم شد خدا بیامرز