گوشی موبایل شیائومی می مکس 2

شیائومی می مکس 2 با باتری قدرتمند 5300 میلی‌آمپر ساعتی از راه رسید

دقایقی پیش، گوشی موبایل شیائومی می مکس 2 (Xiaomi Mi Max 2) با طراحی بهبود یافته و باتری قدرتمند 5300 میلی‌آمپر ساعتی توسط مدیر ارشد اجرایی این شرکت، لی جون (Lei Jun) در چین معرفی شد.

گوشی میان رده و جدید شیائومی می مکس 2 به صفحه نمایشی 6.44 اینچی و فول اچ دی با حاشیه‌های کم تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 625 نیز مسئول مدیریت اطلاعات در آن خواهد بود. این در حالی‌ست که نسل اول این گوشی از اسنپدراگون 650 و در نسخه پرایم آن از اسنپدراگون 652 بهره می‌برد. به هر صورت مدیران شیائومی، تراشه‌ای ضعیف‌تر با مصرف بهینه‌تر را ترجیح داده‌اند تا میزان شارژدهی افزایش پیدا کند. همچنین، این گوشی قرار است در دو نسخه مختلف با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی عرضه شود.

گوشی موبایل شیائومی می مکس 2

در بخش پشتی گوشی جدید می مکس 2، از سنسور IMX386 شرکت سونی با پیکسل‌های به اندزه 1.25 میکرومتر استفاده شده است که پیشتر در پرچمدار این شرکت یعنی می 6 نیز دیده شده بود. دوربین جلویی نیز به سنسوری 5 مگاپیکسلی تجهیز شده تا مشکلی در ثبت عکس‌های سلفی وجود نداشته باشد.

اما شاید مهم‌ترین ویژگی این گوشی جدید، ظرفیت بسیار بالای باتری آن باشد. بنابر ادعای شیائومی، باتری 5300 میلی‌آمپر ساعتی این اسمارت فون با بهره‌گیری از نسل سوم تکنولوژی شارژ سریع شرکت کوالکام، ظرف تنها یک ساعت حدود 68 درصد شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید شیائومی نیز می‌توان به تعبیه سنسور اثر انگشت در بخش پشتی علی رغم وجود کلید فیزیکی هوم، اسپیکرهای استریو، پورت یو اس بی نوع C و اندروید نوقا اشاره کرد.

نسخه 64 گیگابایتی این گوشی، 247 دلار قیمت داشته و نسخه 128 گیگابایتی آن نیز با قیمت 291 دلار به فروش خواهد رسید.

عکس های گوشی شیائومی می مکس 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ببخشید اسنپدراگون ۶۲۵
    نوشتید ۶۲۶