مقر جدید شرکت اپل

ویدیوی ثبت شده توسط پهپاد از پیشرفت مقر جدید شرکت اپل

ساخت مقر جدید شرکت اپل از سال 2009 میلادی به عنوان یک دفتر کار ایده‌آل آغاز شد. در این ویدیو، یک پهپاد با پرواز بر فراز این ساختمان عظیم، ویدیویی را از آن ثبت کرده است.

دانکن سینفیلد (Duncan Sinfield) یک پهپاد را به اپل پارک فرستاده و از آن فیلم‌برداری کرده است. قرار است در این مکان، مقر جدید شرکت اپل (Apple Campus 2) ساخته شود؛ یعنی جایی که به گفته استیو جابز فقید، بهترین دفتر کار جهان خواهد بود. فرایند ساخت این ساختمان عظیم از سال 2009 و توسط استیو جابز آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

مقر جدید شرکت اپل

در این ویدیو، پنل‌های شیشه‌ای خمیده که دور ساختمان اصلی به مساحت 2.8 میلیون فوت مربع نصب شده، مشاهده می‌شود. همچنین هزاران درخت مقاوم در برابر خشکسالی در فضای باز اطراف این ساختمان کاشته شده است. هزینه ساخت این مرکز حدود 5 میلیارد دلار برآورد شده و حدود 100 هزار فوت مربع فضای ورزشی و سلامتی از جمله اتاق دوطبقه برای یوگا در فضای آن ساخته خواهد شد.

استیو جابز امیدوار بود که ساخت مقر جدید شرکت اپل در سال 2015 به پایان برسد اما این امر به تعویق افتاد و اکنون به نظر می‌رسد که مراحل پایانی ساخت این ساختمان در حال طی شدن است. در ادامه می‌توانید ویدیویی از مقر در حال ساخت شرکت اپل را مشاهده کنید.

ویدیویی از مقر جدید شرکت اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*