قیمت نسخه پایه آیفون 8

به گفته یک تحلیلگر، قیمت نسخه پایه آیفون 8 اپل کمتر از هزار دلار است

استیون میلونوویچ تحلیلگر شرکت UBS ادعا می‌کند قیمت نسخه پایه آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) مجهز به حافظه 128 گیگابایت، 870 دلار خواهد بود. این گوشی مجهز به نمایشگر اولد سپتامبر عرضه خواهد شد.

با وجود تمام شایعاتی که در خصوص آیفون 8 اپل می‌شنویم، اینگونه به نظر می‌رسد که اپل قصد داشته باشد گوشی جدید خود را با قیمت پایه بیش از هزار دلار به فروش برساند. طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته، شایعاتی مبنی بر وجود یک نمایشگر خمیده اولد، بدنه‌ای با ترکیب شیشه و فلز، شارژ بی سیم، اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر و غیره در خصوص این گوشی پرچمدار شنیده شده است که همگی جذاب و خوب به نظر می‌رسند، اما به راستی هزار دلار می‌تواند هزینه‌ای عقلانی برای خرید یک گوشی موبایل باشد؟

در هر صورت، اینگونه به نظر می‌رسد که تمامی تحلیلگران در این زمینه هم عقیده نیستند. به نقل از Business Insider، استیون میلونوویچ تحلیلگر شرکت UBS ادعا می‌کند قیمت نسخه پایه آیفون 8 کمتر از هزار دلار است و در حدود 870 دلار خواهد بود. میلونوویچ همچنین معتقد است که اپل دیگر نسخه 32 گیگابایتی آیفون جدید خود را عرضه نخواهد کرد و مدل پایه آن مجهز به یک حافظه 128 گیگابایتی است.

هرچند به گفته میلونوویچ قیمت نسخه پایه آیفون 8 اپل 870 دلار است، اما نسخه‌های بیش از هزار دلاری آن نیز موجود است. وی عنوان می‌کند که مدل 256 گیگابایتی این گوشی با قیمت 1070 دلار به فروش خواهد رسید. در هر حال هر چه که هست ما باید تا زمان رونمایی رسمی از آیفون 8 صبر کنیم و این‌ها تماما گمانه زنی هستند!

قیمت نسخه پایه آیفون 8 با توجه به هزینه بر بودن تولید این گوشی، مناسب است

در حال حاضر به جهت پیچیدگی روند تولید آیفون 8، بحث تاخیر در فروش آن نیز مطرح است، اما در همین راستا گزارشی نیز منتشر شده که ادعا می‌کند طبق روال معمول در ماه سپتامبر شاهد رونمایی و پس از آن عرضه مستقیم گوشی گران قیمت کوپرتینویی خواهیم بود. تمامی این‌ها شاید شایعه‌ای بیش نباشند، به خصوص آنکه ما قادر نخواهیم بود قیمت نهایی آیفونی به سبک و سیاق آیفون 8 را حدس بزنیم، اما گمان این قضیه سخت نخواهد بود که این محصول برای اپل هزینه بر بوده و حتی از استانداردهای آن‌ها نیز فاصله دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*