رندرهایی از دو مدل آیپد پرو جدید اپل

انتشار رندرهایی از دو مدل آیپد پرو جدید اپل همراه با نمایشگرهایی کم حاشیه

یک طراح، رندرهایی از دو مدل آیپد پرو جدید 10.5 و 12.9 اینچی را منتشر کرده است. به گفته او، کلید هوم در مدل 12.9 اینچی به زیر نمایشگر تبلت منتقل شده است. اطلاعات بیشتری نیز از این دو تبلت در دست است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

کمتر از یک هفته پیش بود که مینگ چی کو، تحلیلگر اپل مستقر در شرکت KGI خبر از احتمال رونمایی iPad Pro 10.5 اینچی اپل در کنفرانس WWDC 2017 داد. امروز یک هنرمند مدل ساز به نام Benjamin Geskin رندری از آیپد پرو جدید 10.5 اینچی و نسل جدید آیپد پرو 12.9 اینچی اپل را بر روی حساب کاربری خود منتشر کرده است. علاوه بر خود دستگاه‌ها، رندرهایی از قاب‌های محافظ آن‌ها نیز قابل رویت است. رندرهای Geskin شایعات شنیده شده از مدل 10.5 اینچی آیپد پرو همراه با نمایشگری بدون حاشیه را نشان می‌دهد. حذف حاشیه‌ها باعث شده تا اندازه دستگاه نیز کاهش پیدا کند.

رندرهایی از دو مدل آیپد پرو جدید اپل

نمایشگر دو آیپد پرو جدید اپل کم حاشیه‌تر از نسل‌های فعلی است

وی ادعا می‌کند که ضحامت حاشیه‌های کناری این دستگاه تنها 8 میلی‌متر است که حدود 2 برابر ضخامت احتمالی حاشیه‌های کناری 4 میلی‌متری آیفون 8 اپل است. کلید تاچ آی دی/ هوم فیزیکی نیست، اما به کاربران در هنگام فشار احساسی شبیه به فشردن یک کلید فیزیکی را خواهد بخشید. آنطور که گفته می‌شود اپل نمایشگر 10.5 اینچی آیپد پرو جدید خود را در ابعادی همسان با آیپد پرو 9.7 اینچی خود جای داده است. اندازه آیپد پرو 12.9 اینچی آنها نیز به لطف کاهش حاشیه‌ها و جایگیری تاچ آیدی به صورت مستقیم در زیر نمایشگر اصلی هم اندازه با این آیپد کوچکتر است؛ هرچند چنین تکنولوژی در آیپد پرو 10.5 اینچی به کار نرفته و کلید هوم زیر نمایشگر تعبیه شده است.

رندرهایی از دو مدل آیپد پرو جدید اپل

در هر صورت، کنفرانس WWDC 2017 اپل هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد و ما برای یافتن اطلاعاتی تازه‌تر تا آن زمان منتظر خواهیم ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*