13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

در سال‌های اخیر، شواهد و گزارشات زیادی منتشر شده که وجود بیگانگان فضایی را باورپذیرتر از پیش کرده است. در ادامه، با 13 فرد معروف آشنا خواهید شد که عقیده دارند موجودات فضایی و زندگی فرازمینی وجود دارد!

آیا ما در این جهان بی‌کران، تنها هستیم؟ این سوالی‌ست که ذهن بشر را برای مدتی طولانی درگیر خود کرده است. اما در حالی که ستاره‌شناسان مشغول کاوش کیهان برای یافتن نشانه‌هایی علمی از حیات و وجود بیگانگان فضایی هستند، هر کسی بر روی زمین تصورات و نظریه‌های خود را دارد. در این بین، اشخاصی نیز هستند که وجود بیگانگان فضایی و حیات فرازمینی را باور دارند. در ادامه، 13 مورد از این افراد را خواهید شناخت؛ شخصیت‌هایی که در میان آنها خوانندگان پاپ، ستارگان هالیوودی و سیاستمداران معروف جهان به چشم می‌خورند.

وجود بیگانگان فضایی از نگاه شخصیت‌های مشهور جهان

1. وینستون چرچیل

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

تاریخ، وینستون چرچیل (Winston Churchill) را به لطف رهبری چند ساله‌اش بر انگلستان و نقش او در جنگ دوم جهانی به یاد دارد. اما به تازگی بخشی نسبتا ناشناخته از این سیاستمدار کشف شده که به ایده او مبنی بر وجود بیگانگان فضایی بازمی‌گردد.

چرچیل در سال 1939 مقاله‌ای 11 صفحه‌ای درمورد زندگی فرازمینی نوشته که در آن به نظریه جهان هستی و اجزای تشکیل‌دهنده آن پرداخته است. او در بخشی از مقاله خود نوشته:

این تفکر بسیار هیجان‌انگیز است که بدانیم زمین تنها نقطه این جهان پهناور نیست که دارای حیات و موجوداتی هوشمند است. یا اینکه ما انسان‌ها تنها افرادی نیستیم که رشد ذهنی و جسمی بالایی را در گیتی دارد.

به تازگی این دست‌نوشته‌ی چرچیل در مقاله‌ای شرح داده شده و در مجله Nature به چاپ رسیده است.

2. کلویی کارداشیان

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

شاید باورش سخت باشد که یکی از خواهران کارداشیان به وجود حیات فرازمینی باور دارد. در سال 2015، ظاهرا کلویی کارداشیان (Khole Kardashain) اشیایی ناشناس را در آسمان دیده و بلافاصله پس از آن در صفحه توییتر خود نوشت «من در کندال هستم و چیزی که می‌بینم باورکردنی نیست! #یوفو».

البته پس از آن، نیروی دریایی ایالات متحده  اعلام کرد که این اشیای نورانی بخشی از آزمایشات موشکی این ارتش بوده است.

کارداشیان اما در جواب این بیانه گفت:

انتظار دارید مردم چه بگویند؟ فکر کنند باران شهابی را دیده‌اند؟ اما من نظریه دیگری دارم و از این نظریه لذت می‌برم!

3. هیلاری کلینتون

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

در سال 2016 و در زمان اعلام آمادگی هیلاری کلینتون (Hillary Clinton) به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، صحبت‌هایی در خصوص وجود بیگانگان فضایی نیز زده شد.

او یک بار در مصاحبه‌ای رادیویی و بار دیگر در برنامه زنده تلویزیونی عنوان کرد که قصد دارد تحقیقاتی را درمورد یوفوها و منطقه 51 (Area 51) واقع در صحرای نوادا انجام داده و نتایج آن را عمومی کند.

من دوست دارم این پرونده‌ها را ببینم و امیدوارم بتوانم آنها را برای عموم مردم نیز آشکار کنم. اگر چیزی آنجا نیست، بگذارید مردم هم این مساله را بدانند.

منطقه 51 ناحیه نظامی حفاظت‌شده در 130 کیلومتری شمال غربی صحرای نوادا در ایالت لاس وگاس ایالات متحده است که بخشی از پایگاه هوایی ادواردز به حساب می‌آید. در این منطقه برنامه‌های نظامی مخفیانه‌ای توسط دانشمندان در حال انجام بوده که به عقیده برخی نظریه‌پردازان، در حال مهندسی معکوس بشقاب پرنده های جامانده از بیگانگان فضایی هستند. در سال 2013، اسنادی طبقه‌بندی‌شده از سازمان سیا منتشر شد که برخی جزییات و اقدامات انجام‌شده در ناحیه 51 را شرح می‌داد. در این گزارشات، بر جاسوسی بودن این منطقه و آموزش‌های نظامی لازم تاکید شده و صحبتی از وجود بیگانگان فضایی به میان نیامده بود.

4 و 5. جیجی حدید و زین مالک

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

جیجی حدید (Gigi Hadid) و نامزدش زین مالک (Zayn Malik) نیز بر وجود بیگانگان فضایی و حیات فرازمینی تاکید دارند. اخیرا مجله مد Bazaar تصاویری با زمینه‌های مربوط به فضا از حدید منتشر کرده که این هنرمند را در حال کنترل یک سفینه فضایی و نیز راهپیمایی بر روی ماه نشان می‌دهد. در این مجله، مصاحبه‌ای نیز با این شخصیت معروف انجام گرفته که در آن جیجی حدید از اعتقاد خود و زین مالک بر وجود حیات فرازمینی سخن گفته است.

نامزد من به وجود بیگانگان اعتقادی راسخ دارد.

6. آریانا گراندی

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

به گفته آریانا گراندی (Ariana Grande)، او «غرق در» وجود بیگانگان فضایی است. این خواننده آمریکایی در مصاحبه‌ای که با مجله Complex در سال 2013 انجام داد عنوان کرد:

احمقانه است که فکر کنیم در این جهان بی‌کران، تنها هستیم.

او در موزیک‌ویدیویی که برای آهنگ “Break Free” ساخته، به جنگ فرازمینی ها رفته و در صحنه‌هایی نیز بر روی یک سفینه فضایی به اجرای نمایش پرداخته است. البته گراندی در مصاحبه‌اش گفت که تا به‌ حال تجربه دیدن یک یوفو را نداشته است.

7. ریدلی اسکات

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

ریدلی اسکات (Ridley Scott)، کارگردان مشهور آمریکایی، با توجه به ساخت چندین فیلم در زمینه موجودات فرازمینی ، چندان با مفهوم تهاجم فضایی‌ها و برخوردهای خصمانه آنان بیگانه نیست. او در فیلمی با نام بیگانگان (Alien) که در سال 1979 میلادی کارگردانی کرد، مدلی مفهومی از تهاجم بی‌رحمانه بیگانگان فضایی را به تصویر کشید که به خدمه سفینه‌ای فضایی یورش می‌برند. این فیلم، 3 دنباله و 2 پیش‌درآمد نیز داشت. یکی از آنها، «بیگانگان: پیمان» (Alien: Covenant) نام دارد که اکران آن از تاریخ 19 می (29 اردیبهشت) در ایالات متحده آغاز شده است.

اسکات در این فیلم هشدار می‌دهد که هزاران گونه از موجودات فضایی در اطراف ما وجود دارند و اگر بخواهند سری به سیاره زمین بزنند، قطعا زمینیان جایی برای رفتن نخواهند داشت.

ریدلی اسکات در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری فرانسه داشته، ضمن تایید وجود بیگانگان فضایی گفت:

اگر انسان‌ها به اندازه‌ای احمق باشند که بخواهند با آنها بجنگند، در کمتر از 3 ثانیه نابود خواهند شد!

8. جیلین اندرسون

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

اگر سریال علمی-تخیلی «پرونده‌های ایکس» (The X-Files) را دنبال کرده باشید، قطعا جیلین اندرسون (Gillian Anderson) را در نقش مامور ویژه FBI، دانا اسکالی، می‌شناسید. حال با توجه به اینکه اندرسون در طول این سریال، 9 فصل را صرف شناسایی و بررسی پدیده‌های ماورای طبیعی کرده، آیا خودش نیز به وجود بیگانگان فضایی اعتقاد دارد؟

او در مصاحبه‌ای که با مجله Guardian در سال 2012 انجام داد، عنوان کرد:

به عقیده من، جهانی به این گستردگی نمی‌تواند زادگاه ما انسان‌ها به تنهایی باشد. این لزوما به معنی وجود موجوادت فضایی نیست، اما می‌تواند اینگونه هم باشد.

9. کیتی پری

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

کیتی پری (Katy Perry) در مصاحبه‌ای که با مجله GQ در سال 2014 داشته، برخی باورهایش را بیان کرده است.

من همه چیز را از دیدی معنوی می‌نگرم. من به ستاره‌شناسی علاقه فراوان دارم. من به وجود بیگانگان فضایی ایمان دارم. شب‌ها به ستاره‌ها نگاه می‌کنم و با خود می‌گویم چقدر ما خودخواهیم که فکر می‌کنیم تنها موجودات هوشمند این جهان پهناوریم.

او در آن زمان اعلام کرد که قصد دارد سوالات خود در خصوص حیات فرازمینی را با رییس جمهور وقت، باراک اوباما در میان بگذارد.

اگر توانستم ارتباطی با پرزیدنت اوباما برقرار کنم، این سوال را از او خواهم پرسید. اما فعلا زمان مناسبی برای این کار نیست.

10. نیک جوناس

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

نیک جوناس (Nick Jonas)، خواننده مشهور آمریکایی، در مصاحبه‌ای با برنامه انگلیسی “The Morning” از تجربه خود درباره دیدن اشیای فضایی سخن گفت:

زمانی که مشغول تماشای آسمان از حیات خانه خود در لس آنجلس بودم، سه شی نورانی بشقاب‌مانند را دیدم که در حال پرواز هستند. به دوستم نگاه کردم و گفتم آیا تو هم اینها را می‌بینی یا من عقلم را از دست داده‌ام؟!

ارتش ایالات متحده چند روز بعد در بیانیه‌ای مدعی شد که این اشیا در واقع نورهایی بود که به آزمایش موشک تریدنت (Trident) مربوط می‌شد. اما جوناس نظر دیگری داشت:

من با اطمینان می‌گویم که یوفو دیده‌ام. آن نورهای آبی به معنای واقعی کلمه مرا ترساندند.

11. ویلیام شاتنر

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

قطعا ویلیام شاتنر (William Shatner) به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در مجموعه تلویزیونی پیشتازان فضا (Star Trck) سوالات زیادی در خصوص وجود بیگانگان فضایی در سر می‌پروراند. اما این بازیگر نقش کاپیتان جیمز کرک در مصاحبه‌ای که با مجله Montreal Gazette داشته، بر عقیده خود مبنی بر وجود موجوداتی هوشمند در خارج از سیاره ما تاکید کرده است:

شکی نیست که زندگی‌های دیگری نیز خارج از کره زمین وجود دارند؛ علم ریاضیات شما را به این نتیجه‌گیری مطلق می‌رساند.

12. استیون هاوکینگ

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

استیون هاوکینگ (Stephen Hawking) بارها و بارها هشدار داده که زمینیان مراقب تماس‌های خود با موجودات بیگانه باشند. در سال 2016 و در مستندی تحت عنوان «مکان‌های محبوب استیون هاوکینگ»، این فیزیکدان نظری مشهور عنوان کرد که نسل بشر روزی سیگنال‌ها و نشانه‌هایی از وجود دنیای بیگانه در مکان‌هایی مانند سیاره فراخورشیدی Gliese 832c دریافت خواهد کرد.

اما ما باید ارتباط خود را با رعایت نکات احتیاطی برقرار کنیم. دیدن یک تمدن پیشرفته می‌تواند همانند برخورد بومیان آمریکایی در زمان مواجهه با کریستف کلمب باشد! همانطور که می‌دانید، این مساله خیلی خوب پیش نرفت.

البته این اولین باری نیست که هاوکینگ به بیان چنین دیدگاه‌هایی پرداخته است. در سال 2015، او هشدار داد که ملاقات با موجودات فرازمینی می‌تواند غارت منابع حیاتی ما را به دنبال داشته باشد. آنها کیهان را با هدف ایجاد سلطه خود بر دیگران کاوش می‌کنند.

با این حال، به عقیده استیون هاوکینگ، احتمال یافتن حیات بیگانه حداقل تا 20 سال آینده بسیار کم است.

13. دمی لواتو

13 شخصیت مشهور جهان که وجود بیگانگان فضایی را باور دارند

دمی لواتو (Demi Lovato) در برنامه‌ای تلویزیونی تحت عنوان «آخر شب با سث مایرز» گفت که به وجود بیگانگان فضایی باور دارد.

چقدر انسان می‌تواند خودبین باشد که تنها موجود هوشمند در این دنیای بی‌کران است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. بله کاملا درسته ملکه انگلیس و اوباما و زنش و بچش و خیلیای دیگه خزنده هستند و قبل ما زندگی میکردت و اکنون فری ماسون ها و ایلومناتیا همه در اختیار خزندگان هستند یکی از هزار نژاد فرا زمینیا به غیر از اگارتایا که داخل زمین هستند

  2. منظور از موجودات فضایی فعلا جنها هستند که تو فیلمها بعنوان بیگانگان نشون داده میشن پیشنهاد میکنم کتاب کلید گمشده سلیمان رو دانلود کنید خیلی از این جنها رو تو فیلمها و بازی ها دیدید خیلی جالبه

  3. من هم علاقه زیادی به ستاره شناسی دارم طوری که از 12 سالگی تا بحال لحظه ای از مطالعه نجوم غافل نبودم و شیفته آسمان و حوادثی که در اون اتفاق میوفته و اینکه ما واقعا کجای داستانیم شده و هستم.منم با اطمینان 100 درصد میگم که موجودات فضایی هستن و هستن و هستن و گفتنش بی فایدست من یکیشونو از فاصله 4 متری بالای سرم دیدم و آرزو دارم یکباردیگه ببینم.و به اونایی که وجود موجودات فضایی رو انکار میکنن اهمیت نداده و ازشون دوری میکنم.من دوستدار فضا و جومجودات در اونم. i love all of aliens live in sky

  4. شما به کی نگاه میکنید همچین متنی رو منتشر میکنید بیخود نیست که به ما میگن جهان سومی بقیه دنیا دارن سر این توافق میکنند که فضائی ها اومدن زمین شام چی بدبم سالاد چی باشه اونوقت ما سر اینکه وجود دارن یا ندارن داریم میزنیم سر و کله هم دیگه

  5. متاسفانه ما ایرانی ها عادت به مسخره کردن کسانی داریم که چیزهای ناشناخته دیدن . من خودم تا الان سه بار یوفو دیدم و یکبارش از فاصله خیلی نزدیک بود ( تقریبا از ارتفاع چهل متری بالای سر من با سرعت نسبتن آهسته ای نزدیک به سرعت هلی کوپتر رد شد و یهو سرعت اعجاب انگیزی پیدا کرد و تقریبا اندازه یه نقطه نورانی شده بود که دو تای دیگه بهش اضفه شدن و انقدر تو فضا رفتن که از دیدم خارج شدن. متاسفانه من اینا رو حتی با فامیل درجه یک خودم در میون گذاشتم مسخرم کردن چه برسه بخوام به دیگران بگم . اونموقع دوران دانشجویی من بود یادش بخیر . بعد از اون هم دوبار با فاصله خیلی زیاد یوفو دیدم که دیگه واسه کسی تعریف نکردم. ولی همون یه بار که از نزدیک دیدم کاملا مشخص بود تکنولوژیش هیچ شباهتی به تکنولوژی های ساخته انسان نداره ، انقد نزدیکم بود که تمام جزئیاتش رو دیدم و صدایی شبیه به صدای نشتی گاز میداد که همین صدا توجهم رو بهش جلب کرد . خیلی متاسفم واسه این فرهنگ دهاتیانه ایرانی جماعت که همه چیزها و مشاهدات علمی رو مسخره می کنن ، عموم هنوز هم که من مهندس مملکت شدم اون ماجرا رو عنوان می کنه برای مسخره بازی اما من هنوزم سر چیزی که با چشایه خودم دیدم جدی تاکید دارم. درضمن اون حاثه مهر آباد که همه تهران یوفو ها رو در سال 1357 دیدن و جت های جنگنده تعقیبشون کردن هم که کاملا معروفه .

    • دوران دانش جویت بوده ماهم تو دوران دانشجویی داشتیم منظومه کشف میکردیم این اولشه یکم دیگه بری وقتی بچه دار بشی انقدر چیز کشف کردی که دیگه وقتی بچت ازت در باره فضابپرسه بهش به جای یوفو بهش میگی من اسم اینارو گذاشتم فوفو

  6. ب نظر من که موجودات فضایی وجود دارن وحتی دولتمردان آمریکا وغیره با اونها ارتباط دارن و اینکه بعد چندین هزار سال چرخش زمین تغیر میکنه وقطب جنوب هم از زیر یخ بیرون میاد ودنیا به تمدنی که از غیر زمین ب زمین میرسیده ومیرسه دست پیدا میکنه .مطمئنا هست

  7. من خیلی دنبال این هستم ک بدونم راست هست وجود موجودات فضایی ولی به نظرم این حقیقت هست جون ک خیلی وقتها وجود این موجودات رو احساس میکنم

  8. به اندازه ای روی زمین خودمون چیزای عجیب وجود داره و البته تکنولوژی های جدید و باور نکردنی که به شخصه اگر همین فردا یه موجود فضایی هوشمند را از نزدیک ببینم زیاد تعجب نمیکنم خیلی وقت پیش یه فیلم سیاه و سفید از کالبد شکافی همین موجودات را دیدم که خیلی واقعی و طبیعی بود !!!؟!!! بنده خودم تو زمینه گرافیک رایانه ای کار میکنم و فیلم کاملا قدیمی بود مربوط به واقعه رزول

  9. ادمهای بسیار بسیار معروف تر و نابغه تر از این حرف ها به این موضوع باور داشتند و دارند ( نیکلاس تسلا که خودش نابغه ای بی همتا بود – انشتین باز هم نابغه ای دیگر – ایزن هاور و بسیاری دیگه از روسای جمهوری امریکا ) و خیلی های دیگه آدمهای بسیار نابغه و بزرگی بودند

    • درود معین جان. صحبت از این اشخاص و اعتقاداتشون بارها تو وب‌سایت گجت نیوز شده و خواهد شد. ما در این مطلب سعی کردیم اشخاص جدیدتری رو هم به لیست معتقدین به زندگی های فرازمینی اضافه کرده و شما رو با تفکراتشون آشنا کنیم.

  10. اصلا شما نمی خوات این همه فکر کنید ماه رمضون دایی روزتون باطل مشه فقط اینو بدونید که ادمایی بجز ما توی دنایی دیگه هستند که دارند زندگی می کنن ولی اونا از با ما خیلی فرق دارند که 50 تا خورشید 50 تا ماه روی اونا می نابه یهنی 50 تا سیاره از مردمی که با هم دیگه فرق دارند علمشون اینقدر بالاست که اگه روزی پاشن به زمین بخوره که نمی خوره ممکن زمینم غارت کنن

  11. من به وجود بیگانگان اعتقاد دارم البته ار لحاظ علمی ما اگه ار لحاظ دینی نگاه کنیم احتمال وجودشان کم است من عاشق نجوم و فضا و تاریخ و روز قیامت و…….. هستم اهرام مصر در 20 سال ساخته شده است تاریخ دانان می گویند امکان دارد موجودات فضایی اهرام مصر را ساخته باشند

  12. اگه خود کیم کارداشیان اعتقاد داشته باشه به فضاییا دیگه خدایش من مطئن میشم هستن خخخ

    هیچکدوم از بازیگرا یا نیمدونم معروف به چی هستن رو هم نمیشناسم اصلا کی هستن اینا

    چرچیل هم که اسمش رو شنیده بودم ، اون هاوکینگ هم که قاطی داره ولش کنین همش میگه چنگ میشه هنو
    ما دنبال دیدن اینا هستیم

  13. هر کی خواننده ردیف کردین
    منم اعتقاد دارم
    اینکه نشد دلیل
    یکی مث نیکولا تسلا رو میگفتین که حداقل آدم بگه دیده یا با این موضوع ها سر و کار داشته