تصاویر جدید گلکسی نوت 8 سامسونگ

تصاویر جدید گلکسی نوت 8 سامسونگ جزییات تازه‌ای از آن را لو می‌دهند

به تازگی تصاویر جدید گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) در وب‌سایتی چینی منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از محصول بعدی سری نوت کره‌ای‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد.

در کنار این تصاویر -که در واقع مدلی دست‌ساز از گلکسی نوت 8 است- ویدیویی نیز منتشر شده و ماکت فبلت آینده سامسونگ را در کنار گلکسی اس 7 اج به تصویر کشیده است. با دقت در تصاویر جدید گلکسی نوت 8 سامسونگ پی خواهید برد که این گوشی رده‌بالا به دوربینی دوگانه با لنزهای عمود بر هم و چیزی شبیه به فلاش LED در زیر دوربین مجهز شده است.

تصاویر جدید گلکسی نوت 8 سامسونگ خبر از حذف اسکنر اثر انگشت می‌دهد

از دیگر نکات مهم موجود در این عکس ها، عدم وجود سنسور اثر انگشت در قاب جلو و عقب اسمارت فون است. این بدین معناست که به احتمال زیاد، کمپانی کره‌ای سامسونگ مشکلات مربوط به قرار دادن سنسورهای بیومتریک خود در زیر صفحه نمایش محصولاتش را برطرف کرده است. همانطور که می‌دانید، این شرکت سازنده، سنسور اثر انگشت پرچمداران خود، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در قاب پشتی و در کنار دوربین قرار داده و دلیل آن را نیز «وجود مشکلاتی بر سر دستیابی به تکنولوژی قرار دادن اسکنر در زیر نمایشگر گوشی ها» عنوان شده است.

انتظار می‌رود گلکسی Note 8 سامسونگ با صفحه نمایشی 6.3 اینچی به همراه مشخصاتی از جمله چیپست اسنپدراگون 835 در نسخه ایالات متحده یا اگزینوس 8895 در نسخه مربوط به سایر بازارهای جهانی، معرفی و عرضه شود. از دیگر مشخصات احتمالی این فبلت می‌توان به قلم سامسونگ و باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که گلکسی نوت 8 در نمایشگاه IFA 2017 برلین و در روزهای 1 تا 6 سپتامبر (10 تا 15 شهریور) به صورت رسمی معرفی شود.

ابتدای سال جاری میلادی شایعاتی به گوش رسید که گلکسی نوت 8 سامسونگ نخستین محصول این کمپانی خواهد بود که به دوربینی با لنزهای دوتایی مجهز است. اما خیلی زود مشخص شد که این افتخار نصیب گلکسی سی 10 خواهد شد؛ محصولی که قرار است پیش از اسمارت فون بعدی سری نوت سامسونگ معرفی شود.

در ادامه، تصاویر جدید گلکسی نوت 8 سامسونگ را ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لطفا تصحیح کنین تو همین گجت نیوز خوندم اسنپدراگون 836