نمایشگر گلکسی اس 7 اج

نمایشگر گلکسی اس 7 اج به عنوان برترین صفحه نمایش سال انتخاب شد

نمایشگر گلکسی اس 7 اج امسال یکی از دو جایزه برترین صفحه نمایش‌ های سال را از آن خود کرد. پنل سوپر AMOLED به کار رفته در Galaxy S7 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

صفحه نمایش چهار لبه انعطا‌ف پذیر AMOLED سامسونگ، همانند آن چه در پرچمدار سال 2016 این شرکت یعنی گلکسی اس 7 اج به کار رفته، از انجمن نمایش اطلاعات (SID) جایزه دریافت کرد. از آنجایی که شرکت سامسونگ همواره به بخش نمایشگر توجه خاصی داشته و همه کاربران جهان صفحه نمایش‌های معروف سوپر AMOLED آن را می‌شناسند، کسب این مقام از اهمیت خاصی برای این غول کره‌ای برخوردار است.

بر اساس گفته‌های SID، صفحه نمایش گلکسی اس 7 اج به عنوان یکی از دو برنده صفحه نمایش برتر سال شناخته می‌شود. این جایزه به محصولاتی اعطا می‌شود که در ساخت نمایشگر آن‌ها پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و برترین ویژگی‌ها با یکدیگر ادغام شده باشند.

نمایشگر گلکسی اس 7 اج

نمایشگرهای انعطاف‌ پذیر سامسونگ تاریخچه بسیار موفقی دارند. یک صفحه نمایش منحنی AMOLED سامسونگ، در سال 2013 جایزه برترین نمایشگر سال را از SID دریافت کرد. دو سال بعد یک پنل AMOLED خم شده ساخت دست همین شرکت این جایزه را از آن خود کرد. با گذشت دو سال دیگر از آن اتفاق، اکنون جایزه صفحه نمایش برتر سال SID به نمایشگر گلکسی اس 7 اج اعطا شده است. به عقیده SID، نمایشگر گلکسی اس 7 اج خطوط ریزی داشته و ظاهر منحنی بسیار طبیعی دارد. طرح مدار برای صفحه نمایش، فضای مرده در لبه را به 1.09 میلی‌متر کاهش داده است. این میزان را باید یک رکورد برای سامسونگ دانست، چرا که فضای مرده را به حداقل میزان ممکن کاهش داده است.

نمایشگر گلکسی اس 7 اج

نمایشگر گلکسی اس 7 اج رضایت کامل کاربران را کسب کرده است

به گفته SID در انتخاب صفحه نمایش برتر سال همواره تمامی ویژگی‌ها و فاکتورهای یک نمایشگر در نظر گرفته می‌شود. همچنین تفاوتی ندارد هر سال جایزه به چه شرکتی و به چه محصولی اعطا می‌شود، چرا که نتیجه یکسان است. نتیجه بررسی محصولات مختلف برای انتخاب از میان آن‌ها این است که در حال حاضر چه میزان نوآوری و خلاقیت در دنیای نمایشگرها اتفاق می‌افتد.

به گفته این شرکت، در تمامی بحث‌هایی که در مدت زمان اخیر بر روی آینده پنل‌های OLED صورت گرفته، نتیجه افزایش قدرت این پنل‌ها با گذر زمان بوده است. طراحی انعطاف‌پذیر و نازک، ارائه کیفیتی بالا و درخور و مخصوصا کسب رضایت مشتری از جمله فاکتورهایی هستند که به انتخاب صفحه نمایش برتر سال منجر می‌شوند. بدون شک نمایشگر گلکسی اس 7 اج نیز از این فیلترها عبور کرده است.

سامسونگ جایزه خود بابت طراحی نمایشگر گلکسی اس 7 اج را در روز چهارشنبه بیست و چهارم می (سوم خرداد) و در مرکز کنوانسیون لس آنجلس دریافت خواهد کرد، جایی که همایس سالانه هفته نمایشگر برگزار می‌شود. در سال جاری، هفته نمایشگر بین بیست و یکم تا بیست و ششم ماه می قرار گرفته است. همانطور گه گفتیم بخش صفحه نمایش برتر سال، در 2017 دو برنده دارد. برنده دیگر شرکت کره‌ای رقیب سامسونگ یعنی ال جی است که به خاطر تلویزیون OLED دیواری و 65 اینچی خود، در کنار نمایشگر گلکسی اس 7 اج جایزه صفحه نمایش برتر سال را دریافت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*