صفحه نمایش بدون حاشیه آیفون 8

تایید صفحه نمایش بدون حاشیه آیفون 8 به لطف پتنت‌های جدید اپل

به تازگی دو پتنت جدید توسط کمپانی اپل از صفحه نمایش بدون حاشیه آیفون 8 (Apple iPhone 8) و محل قرارگیری تاچ آی دی در آن ثبت شده که بسیاری از اطلاعات قبلی را تایید می‌کنند.

صفحه نمایش بدون حاشیه آیفون 8 ، خمیده خواهد بود

این تصاویر جدید، دستگاهی ساده و بی نام را نشان می‌دهند که صفحه نمایش آن با کمی خمیدگی، دو طرف گوشی را پوشانده است. به علاوه، همراه با این پتنت‌های جدید توضیحاتی ذکر شده که به امکان خم شدن سنسورهای موجود در لبه دستگاه اشاره دارد. در واقع با وجود بستری انعطاف‌پذیر، می‌توان سنسورهای موجود در صفحه نمایش دستگاه را نیز به صورت منعطف تولید کرد.

در رابطه با محل تاچ آی دی در آیفون جدید، اخبار قبلی از وجود چالش‌های مهندسی به منظور تعبیه سنسور اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش دستگاه خبر داشتند. ولی بر اساس اسناد جدید، احتمالا اپل این مشکل را برطرف کرده است. به نظر می‌رسد عملکرد این سنسور تنها به سطح نمایشگر محدود نیست و اطلاعات ورودی آن برای پردازش در محل دیگری از دستگاه از طریق صفحه نمایش منتقل می‌شود.

اگرچه اطلاعات بیشتری در رابطه با این پتنت‌های جدید در دست نیست، اما بسیاری از کارشناسان در انتظار تکنولوژی فوق‌العاده جذاب اپل برای آیفون جدید هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*