منو باتری اندروید O

منو باتری اندروید O با هدف بهبود عمر باتری گوشی های اندرویدی

گوگل منو باتری اندروید O را بهبود بخشیده است. این منو اینک اطلاعات بیشتری از مصرف داده ها در پس زمینه توسط اپلیکیشن ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به بهبود عمر باتری گوشی های اندرویدی کمک شایانی کرده باشد.

گوگل مشغول کار بر روی افزایش عمر باتری اندروید با کاهش فعالیت های موجود در پس زمینه است. همراه با اندروید O، گوگل منو بخش باتری در تنظیمات را نیز بهبود بخشیده است تا کاربران آسوده‌تر میزان مصرف باتری توسط هر اپلیکیشن در پس زمینه را متوجه شوند و در صورت نیاز، عملیات‌هایی را بر روی آن انجام دهند. در حال حاضر اگر شما اطلاعات باتری را بر روی گوشی خود به اجرا درآورید، شما می‌توانید مشاهده کنید که کدام اپلیکیشن ها بیشترین استفاده را در آخرین دوره شارژ از باتری شما داشته‌اند. هرچند این خوب است که شما متوجه مصرف اپلیکیشن ها شوید، منو باتری اندروید O به این قضیه اکتفا نکرده و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

همراه با اطلاعات موجود در تنظیمات باتری در اندروید بعید، نه تنها می‌توانید میزان شارژ مصرف شده توسط هر اپلیکیشن را بررسی کنید، بلکه آن به شما زمان واقعی که از آن استفاده کرده‌اید را نیز خواهد گفت. بر روی یک اپلیکیشن ضربه بزنید تا متوجه شوید چه میزان از عمر باتری گوشی شما را در حالی که در پس زمینه به اجرا درآمده بوده مصرف کرده است. این اطلاعات مربوط به زمان اجرای اپلیکیشن نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. دانستن آن که کدام اپلیکیشن ها پرمصرف هستند در اغلب مواقع برای عمر باتری دستگاه بسیار مهم است؛ آن به شما اجازه می‌دهد تا با حذف اپلیکیشنی که به درستی مانند سایر برنامه ها از انرژی استفاده نمی‌کند، عمر باتری گوشیتان را ارتقا ببخشید.

آیا اطلاعات منو باتری اندروید O می‌تواند به افزایش عمر باتری دستگاه کمک کند؟

به عبارت دیگر، اجازه دهید بگوییم که شما یک بازی را به طور مکرر اجرا می‌کنید و متوجه می‌شوید که درصد بالایی از عمر باتری گوشی شما خرج آن می‌شود. اگر این اتفاق در حال رخ دادن است، شما اگر قصد دارید عمر باتری دستگاهتان را افزایش دهید باید آن را حذف کنید. سوال اینجاست که آیا منو باتری اندروید O با در اختیار گذاشتن این اطلاعات می‌تواند به طور قابل توجهی به بهبود باتری کمک کند یا خیر! این مسئله را بعدا به صورت مفصل‌تری بررسی خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*