ایسوس زنفون ای آر

گوگل زمان عرضه ایسوس زنفون ای آر مجهز به پروژه تانگو را تایید کرد

کمپانی گوگل در خلال برگزاری کنفرانس Google I/O 2017 خود، زمان عرضه گوشی ایسوس زنفون ای آر (Asus ZenFone AR) مجهز به پروژه تانگو را تایید کرد.

گوگل اطلاعات جدیدی را در خصوص برنامه های خود برای دو تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در کنفرانس Google IO 2017 در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. یکی از این اطلاعات مربوط به دومین سری از گوشی های هوشمندی  مجهز به تکنولوژی تانگو، ایسوس زنفون ای آر است که اینک تایید شده در تابستان امسال عرضه می‌شود.

مشخصات فنی ایسوس زنفون ای آر

ایسوس زنفون ای آر ماه ژانویه و در کنفرانس CES رونمایی شد، اما تا به امروز هیچ خبری مبنی بر تایید زمان عرضه آن نبود. گوشی هوشمندی که از یک چیپست 4 هسته‌ای اسنپدراگون 821، رم 6 / 8 گیگابایتی ، حافظه داخلی 64 / 128 گیگابایتی و همچنین تکنولوژی تانگو گوگل برخوردار است. تانگو یکی از تکنولوژی هایی است که گوگل آن را در کلاس درس استفاده می‌کند. غول تکنولوژی شب گذشته تایید کرد که بیش از 2 میلیون دانش آموز با استفاده از کارت برد سفرهای میدانی مجازی را تجربه می‌کنند و استفاده از واقعیت افزوده به لطف پروژه تانگو در مدارس می‌تواند برنامه‌های ویژه دیگری را به همراه داشته باشد.

ایسوس زنفون ای آر

هنوز قیمت زنفون AR مشخص نشده است

همراه با تکنولوژی تانگو، ایسوس زن فون ای آر می‌تواند حرکت را ردیابی کند و فاصله‌ها را بفهمد؛ همچنین جایگاه آن‌ها را در یک دنیای واقعی شناسایی کند. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.7 اینچی سوپر آمولد با وضوح Quad HD برخوردار است که با این اوصاف از دیگر گوشی مجهز به پروژه تانگو به نام لنوو فب 2 پرو کمی کوچکتر است. اگر چه هنوز هیچ صحبتی از قیمت ZenFone AR به میان نیامده است، اما ما این را می‌دانیم که گوگل و ایسوس در نظر دارند تا این گوشی را طی ماه‌های آینده و در فصل تابستان روانه بازارهای جهانی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*