عکس های جدید آیفون 8

عکس های جدید آیفون 8 شکل ظاهری آن را به صورت کامل نشان می‌دهند

به تازگی شاهد انتشار عکس های جدید آیفون 8 (Apple iPhone 8) توسط رسانه‌های مختلف هستیم که طراحی نهایی گوشی جدید اپل را به خوبی نشان می‌دهند.

عکس های جدید آیفون 8 که به نظر از یک ماکت تهیه شده‌اند، بسیاری از اخبار قبلی همچون نبود کلید فیزیکی هوم یا آرایش عمودی دوربین دوگانه را تایید می‌کنند. اما برخلاف انتظار کاربران، خبری از سنسور اثر انگشت در بخش پشتی نبوده و احتمالا تاچ آی دی در صفحه نمایش دستگاه تعبیه خواهد شد. مثل همیشه، کلیدهای تنظیم صدا و پاور نیز به ترتیب در بخش‌های چپی و راستی این گوشی قرار خواهند گرفت.

بخش جلویی گوشی آیفون 8 نیز همانند تصاویر قبلی با شیشه خمیده 2.5 بعدی با لبه‌های خمیده پوشیده شده و همان‌طور که انتظار می‌رود، از پنل اولد به جای ال سی دی در آن استفاده خواهد شد. اگرچه این تصاویر جدید اطلاعات چندانی را در اختیار ما قرار نمی‌دهند، اما گزارش‌های قبلی از قرارداد اپل مبنی بر خرید 200 میلیون پنل اولد خبر دارند.

نبود جک 3.5 میلی‌متری صدا در کنار اسپیکرها و پورت لایتنینگ در بخش پایینی، از دیگر موارد قابل توجه در این تصاویر هستند.

عکس های جدید آیفون 8

یکی دیگر از موارد جذاب در عکس های آیفون جدید، لبه متالیک در اطراف دستگاه است؛ چیزی که پیش‌تر در گوشی های آیفون 4 و آیفون 4 اس نیز نمونه آن را دیده بودیم.

معمولا اپل پرچمداران جدید خود را در ماه سپتامبر (اواخر شهریور) معرفی می‌کند، ولی به دنبال چالش‌های پیش روی مهندسان برای تعبیه سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش دستگاه، احتمالا اواخر پاییز زمان معرفی رسمی این گوشی جدید خواهد بود.

عکس های جدید آیفون 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*