اوپو ای 77

گوشی هوشمند اوپو ای 77 معرفی شد؛ لذت عکاسی با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی

ساعاتی پیش گوشی موبایل اوپو ای 77 (Oppo A77) با قرارگیری بر روی وب‌سایت شعبه تایوان این شرکت چینی با سخت افزاری قدرتمند به صورت رسمی معرفی شد.

گوشی جدید اوپو به صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی، تراشه مدیاتک MT6750T با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 1.5 گیگاهرتزی، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی نیز قدرت‌بخش آن خواهد بود. همچنین به واسطه خشاب هیبریدی سیم کارت، کاربران می‌توانند از دو سیم کارت جداگانه یا یک سیم کارت و یک کارت حافظه خارجی به صورت همزمان استفاده کنند.

فروش اوپو ای 77 از هفته آینده آغاز می‌شود

اگرچه اوپو ای 77 از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی با بسیاری از گوشی های هوشمند موجود در بازار ندارد، اما تجهیز دوربین جلویی آن به سنسوری 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و حالت‌های پرتره و Beauty 4.0، سبب شده تا عاشقان سلفی بتوانند لحظات به یاد ماندنی خود را به بهترین شکل ممکن ثبت کنند. دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی این گوشی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلاش ال ای دی دوگانه نیز تصاویر را با کیفیتی قابل قبول ثبت خواهد کرد.

پیش‌فروش موبایل اوپو ای 77 با بدنه‌ای فلزی از فردا در تایوان آغاز خواهد شد و کاربران می‌توانند از تاریخ 26 می (5 خرداد)، این گوشی جدید را با قیمت 365 دلار (330 یورو) در رنگ‌های طلایی و رز گلد خریداری کنند.

اوپو ای 77

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*