قابلیت اج سنس اچ تی سی یو 11 ؛ کاربردی یا کم‌ارزش؟ (نظرسنجی)

قابلیت اج سنس اچ تی سی یو 11 ؛ کاربردی یا کم‌ارزش؟ (نظرسنجی)

جدیدترین پرچمدار اچ تی سی امکانات تازه‌‌ای نیز با خود ارائه داده است. قابلیت اج سنس اچ تی سی یو 11 (HTC U11) یکی از ویژگی‌های جدید این گوشی است که سوژه نظرسنجی امروز ما قرار گرفته است.

پرچمدار سال 2017 تایوانی‌ها با شعار “Squeeze for the brilliant” معرفی شد که به قابلیت اج سنس اچ تی سی یو 11 اشاره دارد. اما سوال اینجاست؛ آیا این ویژگی، می‌تواند کاربران را درگیر خود کند یا صرفا قابلیتی بلااستفاده و پر سر و صداست؟

قابلیت اج سنس اچ تی سی یو 11 چگونه کار می‌کند؟

کاربر با فشردن فریم فلزی اچ تی سی U11 اپلیکیشن‌هایی را فراخوانی خواهد کرد. البته دو نوع الگو برای فشردن گوشی در نظر گرفته شده است؛ فشردن سریع و فشردن طولانی‌مدت، که هرکدام عملیات خاصی را انجام خواهد داد. اپلیکیشن‌هایی که با این ژست های حرکتی اجرا خواهند شد نیز هریک کاربرد ویژه و مخصوص به خود را دارند. به علاوه اینکه، کاربر قادر خواهد بود تا در هنگام باز بودن اپلیکیشن دوربین، به جای زدن دکمه مجازی، با فشردن فریم گوشی عکس بگیرد.

اما آیا قابلیت اج سنس اچ تی سی یو 11 قابلیتی کاربردی‌ست یا صرفا یک ویژگی معمولی بوده که به مرور زمان ارزش و کارایی خود را از دست خواهد داد؟ آیا کاربران به دلیل وجود این امکان جدید، مشتاقانه به سمت خرید اچ تی سی یو 11 خواهند رفت؟ نظر شما چیست؟

علاوه بر انتخاب گزینه دلخواه، دیدگاه و دلیل انتخاب خود را نیز در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. عالیه عالی .صفحه اج کاربردی نیست

  2. با اینکه هنوز اول راهه ولی خیلی کاربردیه. مخصوصا موقه عکاسی سلفی و عکس زیر اب ک تاچ گوشی درست کار نمیکنه.. یا تو موارد دیگه باعث میشه سرعت کار باگوشی بیشتر شه.. دیر یا زود برندای دیگه هم میان سمتش

  3. از نظر من از صفحه نمایش ادج خیلی کاربردی تره با صفحه نمایش دوم تقریبا تو ی رده هس با این تفاوت که باطری کمتری ب تظر مصرف میکنه و خیلی باحاله ب نظرم

  4. از هر لحاظ یک نوآوری و پیشرفت محسوب میشه و به نظرم چیز هیجان انگیزیه

  5. قابلیت جدیدیه تو سلفی گرفتن بنظرم خیلی کمک میکنه وجا برای پیشرفتم داره