دوربین گوشی گلکسی اس 8

دوربین گوشی گلکسی اس 8 امتیاز 88 را از DxOMark دریافت کرد

وب‌سایت مشهور “DxOMark” در جدیدترین تست خود از دوربین گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، امتیاز 88 را به پرچمدار 2017 سامسونگ داده است.

سامسونگ با عرضه گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، توانایی گوشی های خود در عکاسی را به رخ همگان کشید و در صدر چارت “DxOMark” نیز قرار گرفت؛ اما بعد از آن گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال، عنوان بهترین دوربین گوشی موبایل را از آن خود کردند.

به گفته متخصصین این وب‌سایت، عملکرد دوربین گوشی گلکسی اس 8 در زمینه‌هایی که محصولات قبلی این شرکت، بسیار عالی نبوده‌اند، بهبود پیدا کرده و فوکوس خودکار فوق‌العاده، بالانس دقیق رنگ سفید و سیستم بسیار مفید کاهش سر و صدا در عکاسی، از ویژگی‌های قابل توجه آن محسوب می‌شوند. همچنین، با اینکه عملکرد این گوشی در نور کم نسبت به گلکسی اس 7 بهتر شده است، اما هنوز هم جا برای پیشرفت وجود دارد.

در فیلم برداری، دوربین گوشی گلکسی اس 8 حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و می‌تواند بسیاری از اسمارت فون های موجود را مغلوب خود کند. متخصصان وب‌سایت “DxOMark”، میزان نوردهی و محدوده دینامیکی در ویدیوها را «بسیار خوب» ارزیابی کرده و به گفته آنها، سیستم تثبیت‌کننده و رندر رنگ‌ها در این گوشی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین به واسطه استفاده از تکنولوژی “Dual Pixel” نیز همانند نسل قبلی، سرعت فوکوس خودکار در گوشی های جدید سامسونگ بسیار بالا است.

اگرچه پرچمداران جدید سامسونگ موفق به کسب بالاترین نمره از این سایت مشهور نشده‌اند، اما نباید قابلیت‌ها و توانایی‌های بالای دوربین گلکسی S8 و S8 پلاس خصوصا در محیط‌های پرنور را نادیده گرفت. به علاوه، اپلیکیشن دوربین سامسونگ نیز با قابلیت‌های بسیار، تجربه خوبی از عکاسی را به کاربران منتقل می‌کند. خوشبختانه عملکرد دوربین دوم این گوشی نیز تا حد زیادی نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده است که می‌تواند برای طرفداران عکس های سلفی خوشحال‌کننده باشد.

نتایج و امتیازات دوربین گوشی گلکسی اس 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بعد از اچ تی سی آشغال;برترین گوشی جهان در مقام دوم قرار داره