سیتروئن در ایران

فعالیت مجدد سیتروئن در ایران پس از 39 سال با همکاری سایپا

فعالیت شرکت سیتروئن در ایران پس از 39 سال از سر گرفته شد و با حضور مدیران ارشد این شرکت فرانسوی در کشورمان و انجام مذاکرات نهایی، تابلو سردر شرکت سایپا کاشان به سایپا سیتروئن تغییر پیدا کرد.

ژان کریستف کمارد، قائم مقام و عضو هیات مدیره گروه خودروسازی PSA در خاورمیانه و آفریقا و تعدادی از مدیران ارشد شرکت فرانسوی سیتروئن در ایران حضور پیدا کردند و پس از برگزاری نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، در خصوص آغاز رسمی همکاری‌ها به توافق رسیدند.

سیتروئن در ایران

طرفین در این نشست بر ادامه همکاری با سرعت بیشتر برای راه‌اندازی خطوط تولید محصولات مشترک و آغاز تولید سریع خودروها در کارخانه سایپا کاشان تاکید کردند. با این حساب با به دست آمدن این توافقات در مذاکرات صورت گرفته، شرکت سایپا سیتروئن در ایران به صورت رسمی ثبت شد و فعالیت عملیاتی خود را در کشورمان پس از 39 سال آغاز کرد.

شرکت جوینت ونچر سایپا سیتروئن در ایران

در نشست بین مدیران دو شرکت، تمامی قراردادهای مورد نیاز جوینت ونچر یا شرکت مشترک بین سایپا و سیتروئن به امضا رسید و اعضای هیات مدیره این جوینت ونچر معرفی شدند. قرارداد جوینت ونچر سایپا سیتروئن در پسابرجام به امضا رسید و روند همکاری‌ها از آن زمان شروع شد. سرانجام پس از مذاکرات متعدد، همکاری مجدد بین این دو شرکت ایرانی و فرانسوی از سر گرفته شد.

سیتروئن در ایران

به گفته مسئولان، خودروهای جدید شرکت سایپا سیتروئن از سال آینده در کارخانه سایپا کاشان تولید و به بازار ایران و حتی کشورهای دیگر وارد خواهد شد. شرکت فرانسوی سیتروئن (Citroen) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دیگر هیچ‌گونه همکاری به صورت سایت تولیدی در ایران نداشت و اکنون پس از 39 سال دوباره از طریق جوینت ونچر، همکاری خود را با شرکت سایپا آغاز کرده و به زودی شاهد تولید محصولات آن در کشورمان خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*