بشقاب پرنده مثلثی

استفاده از تکنولوژی فرازمینی‌ ها در ساخت بشقاب پرنده مثلثی شکل توسط دولت آمریکا

بشقاب پرنده مثلثی یکی از انواع اشیای پرنده ناشناس (UFO) بوده که بر اساس اطلاعات موجود، توسط نیروی هوایی دولت آمریکا بازسازی شده است!

بشقاب پرنده مثلثی یا مثلث سیاه (Black Triangle)، یکی از انواع یوفوهای شناخته شده است. تاکنون چندین مورد از رویت این نوع از بشقاب پرنده‌ها، به سازمان‌های مرتبط با مشاهدات اشیای پرنده و موجودات فضایی گزارش داده شده که بررسی این پرونده‌ها، موج عظیمی از پرسش‌ها را مطرح می‌سازد.

این اشیای پرنده ناشناس و عجیب و غریب که طی قرن‌های 20 تا 21 میلادی گزارشات متعددی را متوجه خود ساخت، احتمالا مربوط به یک آزمایش محرمانه از نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا است.

آیا نیروی هوایی دولت آمریکا، موفق به ساخت بشقاب پرنده مثلثی شکل شده است؟

گزارشات مربوط به این دسته از یوفوها به اندازه‌ای عجیب و ترسناک هستند که بدون شک می‌توان منشا اصلی آن را به تکنولوژی فوق پیشرفته‌ی بیگانگان نسبت داد. در مواردی متعدد، رویت یک بشقاب پرنده مثلثی شکل بدون صدا گزارش شده است که دائما از خود نورهای متنوعی را ساطع می‌کند. گفته می‌شود که این نمونه از یوفوها، در مواردی به بزرگی یک زمین فوتبال بوده و با حرکتی آهسته در آسمان به چشم می‌خورند.

بشقاب پرنده مثلثی

یکی از یوفولوژیست‌های شناخته شده در این زمینه، معتقد است که نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، با انجام عمل مهندسی معکوس در آزمایشگاه‌های مخفی منطقه 51 (Area 51) در بیابان نوادا (Nevada) توانسته چنین بشقاب پرنده‌هایی را بازسازی کند.

تئوری توطئه و طرفداران آن، به طور قطع بر یقین بر این باورند که موجودات فضایی وجود داشته و به طور دائم در حال بازدید از زمینیان هستند. این موجودات فرازمینی حتی در برخی موارد، همراه با سفینه‌های خود به سطح زمین سقوط کرده‌اند که از جمله آنان می‌توان به حادثه رازول در نیو مکزیکو در تابستان سال 1947 میلادی اشاره کرد.

این نظریه ادعا می‌کند که دولت آمریکا به طور محرمانه، موفق به ساخت مجدد سفینه‌های بیگانگان شده و از آن برای منافع ملی خود استفاده می‌کند.

بشقاب پرنده مثلثی

استیون جی. باست (Stephen G. Bassett)، یکی از لابی‌گرهای شناخته شده در زمینه حیات فرازمینی و یوفولوژی در ایالات متحده آمریکا است. او با راه‌اندازی سازمانی تحت عنوان «گروه تحقیقاتی نمونه» (Paradigm Research Group)، فشارهای بسیاری را برای افشای حقیقت در مورد وجود بیگانگان فضایی ، به مقام‌های بلندپایه آورد.

حال ایشان در جریان یک مصاحبه مطبوعاتی، نظریه‌ی خود را در مورد موجی بزرگ از مشاهدات بشقاب پرنده مثلثی شکل مطرح ساخته‌اند.

من بر این باور هستم که تعداد بسیاری از گزارش‌های مربوط به مشاهده یوفوهای مثلثی شکل، در واقع مربوط به یک بشقاب پرنده است! دولت آمریکا موفق شده است که تکنولوژی موجودات فضایی را مهندسی معکوس کند. در واقع نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، در ساخت مجدد سفینه‌ای دیسکی شکل با تکنولوژی ضد جاذبه ناموفق بوده‌ است، از این رو با یک مهندسی جدید و مثلثی شکل، توانسته تکنولوژی ضد جاذبه را به کار بیندازد. از این رو من فکر می‌کنم که بشقاب پرنده مثلثی شکل، ساخته‌ی انسان‌هاست!

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که در برخی موارد، یوفوهای مثلثی شکل به بزرگی یک زمین فوتبال هستند! این احتمال وجود دارد که این نمونه‌های غول پیکر دارای یک منشا فرازمینی باشند؛ چرا که ما نمی‌توانیم سازه‌ای به این بزرگی را بسازیم. شبکه متقابل یوفوها (MUFON) به عنوان سازمانی جهت جمع‌آوری گزارشات مربوط به بیگانگان فضایی، تاکنون چندین مورد از مشاهده بشقاب پرنده های مثلثی شکل را ثبت و ضبط کرده‌اند.

با این حال، دولت ایالات متحده آمریکا، همچنان چنین مسائلی را رد کرده و وجود بیگانگان فضایی و بازدید آنان از کره زمین را به عنوان شایعه معرفی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. سلام تو جهان هزاران کهکشان وجود داره بین شماها هستند زیاد نگرانش نباش دلتون کنن خودتون با بمب اتم کار همدیگر را می‌سازید اون ها هم میخوان ببینن چقدر شما انسان ها احمق و خطرناک هستید همین برای حمله نیومدند فقط جاسوسی است و چون آمریکا بیشترین نیروگاه هسته ای و بمب اتمی را داره هیتلر تمام اون تکنولوژی ها را به خاطر حماقت و شروع جنگ در اختیار بقیه گذاشت ولی این تکنولوژی ساخت چیپ و لیزر مال شماها نیست شماها مغزتون در حد همون پایین تنه میگرده ولی خودت هم میدونی که تولید مثل فقط از اون نقطه نیست مثل پرندگان

  2. اشتباه اصل بشقاب پرنده دایره ای وگرنه تسلا چجوری درست کرده تازه تو اون زمان

  3. آمریکا در منطقه 51 با تغییر ژنتیک تعدادی انسان به بند کشیده و روی آنها آزمایش انجام میده سلول های انها را در محیط آزمایشکاهی لقاح داده و نوزادانی جهت ازمایش بوجود میاره که با تغییر ژنتیک به هر شکلی بخوان قیافه اونارو تغییر میدن و روی بشقاب پرنده هاشون سوار میکنند و نام آدم فضایی به اونها میدن حالا با این کار در چه زمینه ای دارند کار میکنند خدا میدونه

  4. سلام موجود فضایی در کار نیست بشقاب پرنده در اختیار امریکا و چند کشور دیگه است.شک نکنید.

  5. مسئله ی جالبی ازکجامعلوم فرازمینی ها تهدیدی برای مانباشند چرا جهان متحد نمیشود وتحقیقات اغاز نمیشن امروز خواهان صلح جهانی هستیم واسلحه هامون رو برای دفاع از کره زمین به کار ببریم نه مسائل سیاسی عقیدتی ودینی چونکه دین شخصیه کسی توی قبر شخص دوم نمیخوابه

  6. حالا یه سوال، چرا یورو ها فقط تو آمریکا سقوط میکنن یا یه راست می رن آمریکا…؟

    • مغز ایران در اینده

      چون آمریکا میخواد از تکنولوژی اونا استفاده کنه…در ضمن آمریکا تونسته سفینه ادم فضایی ها رو پیدا کنه ولی نمیتونه اونا رو به پرواز در بیاره

  7. سلام. اگه واقعا فرازمینی هستند و اینهمه علم دارن چرا هیچوقت لباس تنشون ندارن! پایین تنه هم دیده نمیشه توی عکسها! ولی اگه کار امریکاباشه روسیه اینقدر بی خیال نبود ک بشینه تماشا کنه! شما درنظر بگیر 1ادم عقب مانده ذهنی ک نصفت هم نمیشه ناخوداگاه بیادسمتت احساس میکنی الانه ک بهت حمله کنه! خب امریکا هم آدمه دیگه! از ترس ابروش جرأت این ک باهر کسی سرشاخ بشه رو نداره!بیشتر طرف اونی میره ک 1گوشه افتاده و نمیتونه حرکت کنه تا این ک بره طرفی ک 1دفعه یکی ازاد ول کنه توی گوشش و بخواد درگیر شه باهاش!بعدش اگه بزنه بهش میخندن ک 1ضعیفو زده و اگه بخوره هم ک باز ضایع میشه!

  8. بله فقط آمریکا میتونه همچین تکنولوژی پیشرفته ای داشته باشه چون هم اقتصادش قدرتمنده و هم علمش در نتیجه هیچ چیز از این کشور بعید نیس

  9. من میگم این یوفو ها ساخت امریکا هستن ، فقط واسه جاسوسی ، راستشو هم بخواین امریکا تو ساخت چنین چیزایی عالمای زیادی داره

    • دقیقا فرمایشتون درسته
      موجود فضایی ساخته و پرداخته ذهن بشر بشقابهای پرنده ساخته خود بشر و در اختیار کشورهای استعمار گر و پیشرفته است
      بیش از ۶۰ساله برق مصرفی هند توسط نیروگاه اای هسته ای تولید میشه و ما هنوز ……….

  10. سلام شما الآن دارید متن یه فرازمینی رو میخونید! من تازه از فضا اومدم و یوفو خودمو یه گوشه پارک کردم! الآن اومدم برگردم خونه ولی یوفوم نیست !! مگه شما مسلمان نیستین !؟
    با تشکر، فرازمینی !!!

  11. بعید میدونم ملاقاتی صورت گرفته باشه ولی احتمال اینکه از سقوط پشتقاب پرندها سعی در ساختش داشته باشن خیلی زیاده و از قدیم شاید دارن روش ازمایش میکنن ولی اگه یک کشور هم بتونه حداقل نزدیک بشه ساخت اون همین آمریکاست

  12. اگه امریکا این سفینه رو داشت دنیارو واسه خودش میکرد در ضمن از بمب اتم کره شمالی وقدرت نظامی روسیه و فعالیت اتمی ایران هم نمی ترسید

    • دوست عزیز برو در مورد Black operation های آمریکا تحقیق کن یه کم که حتی رئیس جمهورشونم نمیدونه چی هست ولی سیاست آمریکا اینه که برای کشتن یه پشه احتیاجی به استفاده از مسلسل نیست ( نقل از یک ژنرال آمریکایی )

    • خخخ چقد تو بامزه ای اخه مرد حسابی امریکا از چیه کره و ایران بترسه ؟؟؟

    • همین الان امریکا بیشترین کلاهک هسته ای و مخرب ترین جنگ افزارهای دقیق رو داره ایا طبق نظر شما توانسته دنیا رو در اختیار بگیره

  13. موافقم و در حال حاضر اگه یوفویی مشاهده کردین فرار نکنین چون منشاء اون زمینیه و ساخت دست بشره

  14. نه بابا ……و الا تا حالا صد بار رقیباشو نابود میکرد……..