جدیدترین عکس های گلکسی سی 10 برخی امکانات آن را فاش کرد

جدیدترین عکس های گلکسی سی 10 برخی امکانات آن را فاش کرد

به تازگی جدیدترین عکس های گلکسی سی 10 سامسونگ (Samsung Galaxy C10) به بیرون درز کرده که علاوه بر تایید مشخصات قبل، برخی امکانات جدید آن را نیز لو داده است.

همانطور که پیش از نیز گفتیم، سامسونگ قصد دارد محصولات سری C خود را با تولید گوشی های گلکسی سی 10 و گلکسی سی 10 پلاس (Galaxy C10 Plus) تا پایان سال جاری میلادی گسترش دهد. این موبایل های هوشمند که با شماره سریال‌های SM-C9100 و SM-C9150/9158 به بازار عرضه خواهند شد، قرار است همانند مدل‌های قبل، امکاناتی چشمگیر در کنار قیمتی هم‌تراز با محصولات میان‌رده ارائه دهند.

در حالی که شایعات حکایت از آن داشتند که گلکسی نوت 8 به عنوان اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه شناخته خواهد شد، اما منابع خبری جدید این شایعات را رد کرده و ادعا دارند این افتخار نصیب اسمارت فون معرفی‌نشده گلکسی C10 خواهد شد تا نام خود را به عنوان اولین گوشی با برند سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه ثبت کند.

عکس های گلکسی سی 10 حضور دکمه بیکسبی را نیز تایید می‌کنند

در جدیدترین عکس های گلکسی سی 10 که قاب پشتی آن را به تصویر کشیده، سیستم دوربین دوگانه به خوبی قابل مشاهده است. در حاشیه کناری این کاور نیز فضایی خالی دیده می‌شود که به احتمال قریب به یقین، دکمه فراخوان دستیار صوتی جدید این کمپانی، یعنی بیکسبی باشد که سامسونگ پیش از این خبر از قراردادن آن در محصولات آینده را داده بود.

چندان تعجب‌آور نیست که کمپانی کره‌ای سامسونگ، «گوشی میان‌رده مجهز به دوربین دوگانه» خود را در کشور چین معرفی کند زیرا در حال حاضر، اکثر تولیدکنندگان تلفن همراه در این کشور پهناور، محصولات میان‌رده خود را نیز با همین نوع دوربین تولید و روانه بازار می‌کنند.

سامسونگ هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی و عرضه محصولات جدید سری C خود مشخص نکرده است. در ادامه، جدیدترین عکس های گلکسی سی 10 (یا سی 10 پلاس) را خواهید دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*