امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11

وب سایت DxOMark : دوربین اچ تی سی یو 11 بهترین دوربین موبایل تا به امروز است!

امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11 در وب سایت DxOMark بالاترین میزان تا به امروز در میان تمامی گوشی های موبایل بوده است. بر اساس ارزیابی‌ها، عکس‌های دوربین HTC U11 بسیار باکیفیت هستند.

DxOMark را باید یک وب سایت فعال در زمینه رتبه‌بندی کیفیت تصاویر دوربین‌ها دانست که بر اساس فاکتورهای مختلفی به آن‌ها امتیاز می‌دهد. اگرچه زمان کوتاهی از معرفی پرچمدار سری U اچ تی سی می‌گذرد، اما با نخستین تست‌ها از دوربین اچ تی سی یو 11 در وب سایت DxOMark مشخص شد این گوشی موبایل با پشت سر گذاشتن گوگل پیکسل، اکنون بهترین دوربین را از نظر کیفیت تصاویر ثبت شده و همچنین توانایی برای ثبت عکس‌های خوب در شرایط نوری نامناسب در اختیار دارد. امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11 در این وب سایت 90 بوده است.

امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11

بر اساس نتیجه به دست آمده از ارزیابی امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11 مشخص می‌شود تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی موبایل علاوه بر داشتن کیفیتی فوق‌العاده بالا، دارای حداقل نویز ممکن هستند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که به برتری دوربین اچ تی سی U 11 کمک می‌کند، فوکوس فوق‌العاده سریع آن است.

امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11

امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11 در DxOMark تا به امروز بی‌سابقه بوده است

دوربین اچ تی سی یو 11 به یک سنسور “1/2.55 مجهز شده است، به همین دلیل تصاویر فوق‌العاده باکیفیتی در شرایط نوری نامناسب ثبت می‌کند. نقطه ضعف دوربین تمامی گوشی های هوشمند در عکاسی شبانه است و کمتر محصولی در بازار می‌تواند در چنین شرایطی تصاویری قابل قبول ثبت کند. تا پیش از این گوگل پیکسل را بهترین گوشی موبایل برای عکاسی در شرایط نوری نامناسب می‌دانستیم، اما این گوشی موبایل باید از این پس جای خود را به اچ تی سی یو 11 بدهد. امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11 در DxOMark چند پله از گوگل پیکسل بیشتر است.

به لطف سیستم دو پیکسلی دارای فوکوس خودکار و قابلیت تشخیص چهره دوربین اچ تی سی یو 11 (PDAF –> Phase Detection AutoFocus)، فوکوس بر روی سوژه‌ها سریع‌تر از هر آن چه تا امروز در گوشی های موبایل دیده‌اید انجام می‌گیرد. یکی دیگر از فاکتورهایی که به کسب این امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11 در وب سایت DxOMark کمک کرده رنگ‌های بسیار طبیعی اشیا داخل تصاویر ثبت شده است.

امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11 در بخش فیلم برداری نیز ستودنی است. بنابر گفته‌های وب سایت DxOMark، فوکوس خودکار دوربین پرچمدار جدید اچ تی سی یکی از سریع‌ترین نمونه‌های مشاهده شده تا به امروز است. البته اچ تی سی 10 نیز در بخش فیلم برداری توجه بسیاری را به خود جلب کرد، اما اچ تی سی یو 11 با پشت سر گذاشتن پرچمدار پیشین همین شرکت، اکنون از نظر وب سایت DxOMark بهترین گوشی موبایل از نظر سرعت و دقت در فوکوس خودکار حین فیلم برداری است.

امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11

حضور دوربین اچ تی سی یو 11 در وب سایت DxOMark نتایج جالبی داشت و این شرکت، دوربین پرچمدار جدید اچ تی سی را بهترین دوربین موبایل تست شده تا به امروز خطاب کرد. به عقیده این شرکت، فوکوس فوق‌العاده سریع، تثبیت‌کننده تصویر نوری قدرتمند و کیفیت بالای تصاویر ثبت شده و نزدیک بودن آن‌ها به واقعیت، دلایل اصلی کسب این امتیاز دوربین اچ تی سی یو 11 در وب سایت DxOMark هستند.

اچ تی سی یو 11 دارای یک دوربین UltraPixel 3 با وضوح تصویر 12 مگاپیکسل بوده و به فناوری‌ فوکوس خودکار فوق سریع مجهز شده است. در کنار این دوربین شاهد یک فلاش LED دوگانه هستیم. به لطف میکروفون‌های چهارگانه این گوشی موبایل کاربر می‌تواند در کنار ضبط ویدیوهای 4K، صداهای اطراف را به صورت سه بعدی ضبط کند. کاربران علاقه‌مند به ضبط ویدیوهای حرکت آهسته می‌توانند با کاهش رزولوشن به فول اچ‌دی، با نرخ 120 فریم بر ثانیه به فیلم برداری بپردازند. شدیدا مشتاقیم تا نخستین نمونه تصاویر دوربین اچ تی سی یو 11 هرچه زودتر منتشر شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. ببخشیدولی بهترین گوشی جهان اپل یاهمان آیفون هست چون آیفون وقتی گوشی روساخت برای کشورش مردمش میشازه اون امکاناتی روک توکشورش داره توایران نداره وقتی کسی چیزی رونمیدونه خواهش نظرنده من آیفون6اس پلاس داشتم گمش کردم چون گارانتی داشت رفتم امریکاباگارانتیش یک گوشی 6sپلاس ب من دادن

  2. چرا از نوکیا 9 خبری نیست؟ همیشه چک میکنم ولی هیچ پستی در موردش نذاشتین

  3. دریچه دیافگرام 1.2 O_O این فوق العادس

  4. دم اچ تی سی گرم ، با کیفیترینه بعد ایفون