ویدیوهای تبلیغاتی اچ تی سی یو 11

نخستین ویدیوهای تبلیغاتی اچ تی سی یو 11 را تماشا کنید

سرانجام شرکت تایوانی اچ تی سی، گوشی پرچمدار جدید و جذاب خود را معرفی کرد. در این مطلب می‌توانید نخستین ویدیوهای تبلیغاتی اچ تی سی یو 11 (HTC U11) را مشاهده کنید.

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام گوشی اچ تی سی U11 با ظاهری زیبا و براق و سخت‌افزاری قدرتمند معرفی شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوشی جدید اچ تی سی از زبان طراحی اچ تی سی یو الترا بهره برده تا به یکی از درخشان‌ترین گوشی های پرچمدار سال 2017 تبدیل شود.

این گوشی قدرتمند دارای سخت‌افزاری درجه یک بوده و از تمام ویژگی‌هایی که شما از یک گوشی هوشمند در سال 2017 انتظار دارید برخوردار است. قابل توجه‌ترین ویژگی اچ تی سی یو 11 قابلیت اج سنس (Edge Sense) است که با وجود آن شما می‌توانید با فشار دادن لبه‌های صفحه نمایش، کارهای مختلفی را انجام داده و دستورهایی گوناگونی را صادر کنید.

ویدیوهای تبلیغاتی اچ تی سی یو 11

اکنون این شرکت تایوانی نخستین ویدیوهای تبلیغاتی اچ تی سی یو 11 را منتشر کرده تا جهانیان را با ویژگی‌های فوق‌العاده گوشی پرچمدار جدید خود آشنا کند. در این سه ویدیوی تبلیغاتی، بخش‌های مختلف گوشی معرفی شده و به صورت مختصر به نمایش درمی‌آید؛ در ویدیوی اول یک نگاه سریع به 5 رنگ مختلف گوشی انداخته می‌شود و در ویدیوهای دوم و سوم نیز بر روی معرفی دوربین و قابلیت فشردن لبه‌های صفحه نمایش (Squeeze) و استفاده آسان و کاربردی از این ویژگی تمرکز شده است. در ادامه می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی اچ تی سی یو 11 را مشاهده کنید:

ویدیوهای تبلیغاتی اچ تی سی یو 11

طراحی و رنگ‌های مختلف اچ تی سی یو 11

دوربین و عکس‌برداری اچ تی سی یو 11

قابلیت اج سنس و فشار دادن لبه‌های صفحه نمایش در اچ تی سی یو 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ویدیوی وسطی چقد حال داد…ایول.دمش گرم.مطمعنم باشید دو روز دیگه نمیگن منفجر شد و صفحش کار نمیکنه و ….