رده بندی کیفی خودروهای داخلی

جدول جدید رده بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد (فروردین 96)

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، جدول جدید رده بندی کیفی خودروهای داخلی را منتشر کرد که در آن بی کیفیت ترین و باکیفیت ترین خودروهای تولید داخل مشخص شدند.

به گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در فروردین 1396 تعداد 41 هزار و 916 دستگاه خودرو تولید شده که 99 درصد آن به خودروهای گروه سبک تعلق داشت. خودروهای تولید شده در نخستین ماه سال 96 شامل 37 مدل خودرو گروه سبک و 5 مدل خودرو گروه سنگین می‌شد.

در گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مورد آخرین رده بندی کیفی خودروهای داخلی ، در میان خودروهای سواری با قیمت کمتر از 25 میلیون تومان، همچنان تمامی خودروها در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند. در بازه قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، رنو ساندرو با دریافت 4 ستاره از 5 ستاره، عنوان باکیفیت ترین خودروی این رده را کسب کرده و خودروهای پژو پارس، پژو 405، سمند، ام وی ام 110 اس و تیبا هاچ بک دارای پایین ترین سطح کیفی هستند.

رنو ساندرو

در گروه خودروهای 50 تا 75 میلیون تومان، چری آریزو 5 سه ستاره کیفی را کسب کرده و خودروهای ام وی ام 550 و لیفان ایکس 60 با یک ستاره، بی کیفیت ترین خودروهای این رده به شمار می‌روند. در بازه قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان، سراتو 4 ستاره شد و باکیفیت ترین خودرو گروه لقب گرفت و جک اس 5 هم تنها دو ستاره کسب کرد. در نهایت در گروه خودروهای بالاتر از 100 میلیون تومان، خودروهای مزدا 3 جدید و سوزوکی گرند ویتارا موفق به دریافت 4 ستاره از 5 ستاره کیفی شده‌اند.

در میان خودروهای وانت، تمامی محصولات با اخذ تنها یک ستاره کیفی، پایین‌ترین کیفیت را به خود اختصاص داده‌اند. در گروه خودروهای سنگین و بخش باری، خودروهای کشنده ولوو FH500 و ولوو FH460 با دریافت 4 ستاره کیفی، بهترین خودروهای تولید داخل معرفی شده‌اند و در بخش مسافری نیز هیچ خودرویی در این ماه تولید نشده است.

جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی – فروردین 1396

رده بندی کیفی خودروهای سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

 

مقایسه کیفی خودروهای سواری در اسفند 95 و فروردین 96

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلیرده بندی کیفی خودروهای گروه سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفی خودروهای گروه سنگین در اسفند 95 و اردیبهشت 96

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همیشه معلوم بود که خودروهای چینی هر چی که باشن بهتر از خودروهای ساخت خودمونن