با موتو ایکس 4 ، گوشی بعدی موتورولا آشنا شوید

با موتو ایکس 4 ، گوشی بعدی موتورولا آشنا شوید

بر اساس شایعات منتشرشده، گوشی بعدی موتورولا که تاکنون با نام موتو ایکس 2017 شناخته می‌شد، قرار است موتو ایکس 4 (Moto X 4) نام‌گذاری شود. در ادامه، با مشخصات این محصول آشنا خواهید شد.

موتو ایکس 4 یکی دیگر از اسمارت فون های سال 2017 موتورولا خواهد بود که گویا کمپانی سازنده قصد دارد آن را در کنار پرچمدار امسال سری زد خود، یعنی موتو زد 2 معرفی و روانه بازار کند. اخیرا ایوان بلس (Evan Blass) لودهنده معروف توییتری در پیامی به این موضوع اشاره کرده و بنری از نام این گوشی را نیز در صفحه توییتر خود قرار داده است.

با موتو ایکس 4 ، گوشی بعدی موتورولا آشنا شوید

پیش از این ویدیویی تبلیغاتی از گوشی موتو ایکس 2017 -که حالا موتو ایکس 4 نام خواهد داشت- به طور رسمی از سوی کمپانی سازنده منتشر و تصاویری منتسب به آن نیز در چند وب‌سایت خبری دیده شد. مشخصات احتمالی موتو X4 به گونه‌ای‌ست که آن را به عنوان یک میان‌رده قدرتمند معرفی کرده و به راحتی با گوشی پرچمدار موتو Z2 قابل مقایسه می‌کند.

مشخصات موتو ایکس 4

با توجه به شنیده‌ها و شایعات، موتورولا موتو ایکس 4 به صفحه نمایشی 5.5 اینچی به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و از تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون 660 قدرت خواهد گرفت. از دیگر مشخصات این موبایل میان‌رده موتورولا می‌توان به باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی، اسکنر اثر انگشت در بخش جلویی، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (گواهی IP68)، بدنه‌ای از جنس فلز و دوربین اصلی با قابلیت فوکوس لیزری اتوماتیک اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*