ماژول تشخیص چهره آیفون 8

ماژول تشخیص چهره آیفون 8 به دست ال جی اینوتک تولید خواهد شد

اینگونه به نظر می‌رسد که کمپانی ال جی اینوتک وظیفه‌ی تامین ماژول‌های تشخیص چهره آیفون 8 (Apple iPhone 8) را بر عهده خواهد داشت. این گوشی اواخر سال 2017 با قیمتی بیش از هزار دلار عرضه خواهد شد.

مطبوعات کره‌ای گزارش داده‌اند که ال جی اینوتک قصد دارد همکاری خود با اپل را گسترش دهد. به ادعای آن‌ها، این کمپانی وظیفه‌ی تولید ماژول تشخیص چهره آیفون 8 را بر عهده خواهد داشت. این بخش نیمه هادی کمپانی ال جی همچنین به عنوان مسئول تولید سنسورهای عکاسی این گوشی پرچمدار نیز لقب خواهد گرفت. ظاهرا آن‌ها با سرمایه‌گذاری به ارزش 238.5 میلیون دلار، یک کارخانه جدید را جهت برآمدن از پس تولید قطعات مورد نیاز اپل راه‌اندازی کرده است.

سنسور تشخیص چهره آیفون 8 متفاوت از گلکسی اس 8 خواهد بود

از سال 2016 تا به حال، سازنده آیفون و ال جی اینوتک در حال توسعه طراحی یک سیستم دوربین تشخیص چهره سه بعدی برای اپلیکیشن های امنیتی و سرگرم‌کننده هستند. این تکنولوژی کاملا جدید و نو خواهد بود. در حال حاضر روش‌های مختلفی جهت تشخیص چهره نظیر قابلیت مذکور در گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس وجود دارد که از روش اسکن دو بعدی استفاده می‌کند و می‌توان آن را به راحتی با نشان دادن تصویری از چهره فرد صاحب گوشی، دور زد.

گفته می‌شود که اندازه‌ی آن نیز کوچکتر از سنسورهای تشخیص چهره‌ای است که تا به امروز توسط سایر کمپانی‌ها توسعه پیدا کرده است. این سنسور مخصوص اپل از امنیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و از تکنولوژی 3 بعدی برای جلوگیری از جعل استفاده می‌کند. البته همکاری این دو کمپانی چیز تازه‌ای نیست، ال جی اینوتک همچنین تولیدکننده ماژول دوربین دوگانه گوشی آیفون 7 پلاس نیز هست. اگرچه قرار است دوربین مخصوص تشخیص چهره آیفون 8 در قسمت جلویی این گوشی قرار بگیرد.

متاسفانه این‌ها تنها اطلاعاتی‌ست که ما از سنسور تشخیص چهره آیفون 8 اپل به دست آورده‌ایم و قابلیت‌های دیگر آن تا به امروز به بیرون درز یپدا نکرده است. ولی آنچه که مسلم است، خوشبختانه اپل و ال جی با همکاری یکدیگر سعی بر آن دارند تا قابلیتی بسیار ایمن و مطمئن را در اختیار خریداران آیفون بعدی اپل قرار دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*