گلکسی اس 8 سامسونگ

آنتی ویروس McAfee به صورت پیشفرض بر روی گوشی گلکسی اس 8

زین پس آنتی ویروس McAfee به صورت پیشفرض بر روی گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، تلویزیون های هوشمند و کامپیوترهای سامسونگ نصب خواهد بود.

آنگونه به نظر می‌رسد که سامسونگ و مک آفی رابطه‌ی بسیار خوبی را با یکدیگر برقرار کرده‌اند؛ کمپانی کره‌ای از یک رابطه کاری بسیار سفت و سخت با مک آفی پرده برداری کرد که حاصل آن آنتی ویروس MacAfee به صورت پیش نصب شده بر روی گلکسی اس 8 ، تلویزیون های هوشمند و کامپیوترهای سامسونگ است.

به نقل از سامسونگ، تکنولوژی ضد تروژان McAfee VirusScan از ماه آوریل، به صورت از پیش نصب شده بر روی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ قرار خواهند داشت. در واقع این بدان معناست که تمامی گوشی های سامسونگ قرار است در زمان عرضه، از این نرم افزار برخوردار باشند. علاوه بر این، سامسونگ همچنین تایید کرده است که آنتی ویروس McAfee بر روی گوشی های قدیمی‌تر این کمپانی شامل گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج و همچنین گلکسی نوت 5 نیز به صورت رایگان قابل ارائه خواهد بود. چنین تکنولوژی ضد تروژان مشابه‌ای در اختیار کاربران آمریکایی و کره‌ای گوشی های هوشمند سامسونگ نیز قرار خواهد گرفت، در حالی که طی نیمه نخست سال 2017 کشورهای دیگری نیز به جمع دریافت کنندگان این آنتی ویروس اضافه خواهند شد.

آنتی ویروس McAfee بر روی کامپیوترهای سامسونگ

در انتها، پکیج امنیتی کراس دیوایس McAfee LiveSafe اینک به صورت پیش نصب شده بر روی تمامی کامپیوترهای قابل فروش در سال 2017 سامسونگ قرار گرفته است. با این حال لازم به ذکر است که کاربران کامپیوترهای سامسونگ تنها 60 روز می‌توانند از آنتی ویروس McAfee به صورت رایگان استفاده کنند و اگر قصد استفاده‌ی متداوم از آن را داشته باشند، تخفیف بسیار ویژه‌ای برای خرید آن را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به نظر من که حرف نداره