پیش فروش سقف خورشیدی تسلا

پیش فروش سقف خورشیدی تسلا آغاز شد

پیش فروش سقف خورشیدی تسلا آغاز شد و هر فوت مربع از این پانل های خورشیدی با قیمت 21.85 دلار فروخته می‌شود. پروژه جدید تسلا در اکتبر 2016 معرفی شده بود.

تسلا پیش فروش پانل های خورشیدی خود را آغاز کرد و مشتریان می‌توانند هر فوت مربع از این پانل‌ها را با قیمت 21.85 دلار خریداری کنند. نصب سقف خورشیدی تسلا در یک خانه 2 هزار فوت مربعی، پس از کسر مالیات فدرال، حدود 50 هزار دلار هزینه خواهد داشت. همچنین این فناوری می‌تواند در طول 30 سال معادل 64 هزار دلار صرفه‌جویی در انرژی داشته باشد.

پیش فروش سقف خورشیدی تسلا در سال جاری برای آمریکا انجام می‌شود

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا در دهم می 2017 اعلام کرده بود که پیش فروش سقف خورشیدی تسلا تقریبا برای تمامی کشورهای جهان انجام خواهد شد. این پانل های خورشیدی فعلا برای آمریکا توسعه داده شده و از سال آینده برای کشورهای دیگر ارائه می‌شود.

Tesla اعلام کرد اگرچه هزینه کاشی های خورشیدی کمی گران‌تر از ارزش انرژی خواهد بود اما در طول زمان این سقف خورشیدی می‌تواند باعث صرفه‌جویی در انرژی و جبران هزینه می‌شود. در حال حاضر از چهار مدل پنل تسلا، تنها دو مدل آن یعنی مدل‌های صاف (Smooth) و بافتی (Textured) برای سفارش دادن در دسترس مشتریان قرار گرفته است. ایلان ماسک وعده داد که مدل‌های Tucson و تخته سنگ فرانسوی (French Slate) نیز تا شش ماه آینده عرضه خواهد شد.

پیش فروش سقف خورشیدی تسلا

سقف خورشیدی تسلا به باتری خانگی Powerwall 2 متصل می‌شود که قادر به ذخیره‌سازی 14 کیلووات ساعت انرژی، قدرت مداوم 5 کیلووات و اوج قدرت 7 کیلووات است. این کاشی‌ها با شیشه حرارت‌دیده پوشیده شده تا از پنل‌ها در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت کند. همچنین این پنل های خورشیدی به صورتی طراحی شده‌اند که از جاده قابل رویت نیستند. علاوه بر آن تسلا مدعی شده که این کاشی‌ها مانند آسفالت یا بتن تنزل پیدا نمی‌کند. این سقف خورشیدی، مستحکم‌ترین و بادوام‌ترین سقف موجود بوده و شیشه روی آن، خانه شما را تا آخر عمر گارانتی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*