اضافه شدن دکمه تماس در صفحه قفل نرم افزار Android Device Manager

همان طور که می دانید Android Device Manager یکی از نرم افزارهای ارائه شده توسط گوگل برای افزایش امنیت دستگاه های اندرویدی می باشد. توسط این برنامه شما قادرید در صورتی که گوشی خود را گم کردید از طریق وب آن را قفل کرده و یا تمامی اطلاعات روی گوشی را پاک کنید. گوگل در آخرین نسخه این نرم افزار قابلیت بسیار مفیدی را به آن اضافه کرده است.

در نسخه جدید هنگامی که گوشی خود را از طریق وب و یا نرم افزار ADM  قفل می کنید دکمه جدیدی بر روی صفحه قفل ظاهر می شود که توسط آن یابنده گوشی می تواند با شماره ای که شما تعیین کرده اید تماس بگیرد و گوشی را به شما بازگرداند

در نسخه های قبلی این نرم افزار شما قادر بودید که یک پیام مانند ” یا شماره 09********* تماس بگیرید”  را به نرم افزار اضافه کنید و سپس در صورتی که گوشی شما گم می شد این پیام بر روی صفحه قفل ظاهر می شد و شما امیدوار بودید که یابنده از طریق یک تلفن دیگر با شما تماس بگیرد. در نسخه جدید علاوه بر این قابلیت، دکمه جدیدی تعبیه شده است که یابنده می تواند از طریق گوشی خودتان با شماره ای که شما تعیین کرده اید با شما تماس بگیرد. البته در صورتی که شخص یابنده واقعاً نیت خیر داشته باشد!

ADM-1

برای استفاده از این قابلیت به نرم افزار تحت وب و یا نرم افزار تحت اندروید ADM  بروید و به گزینه Lock option بروید. یک رمز جدید و یک شماره تلفن را در این قسمت وارد کرده و دکمه Lock  را انتخاب کنید. با این کار شما دارای یک قفل صفحه با رمز عبور می شوید بطوریکه حتی اگر قفل صفحه خود را خاموش کنید همچنان کار می کند.

در تبلت ها و سایر دستگاه ها ی اندرویدی فاقد سیم کارت گزینه Lock option بدون تغییر باقی مانده است.

به نمامی دوستان توصیه می شود که حتماً این نرم افزار را بر وری گوشی خود نصب نمایند

منبع : androidauthority

Google adds call-back button to Android Device Manager lock screen

Google adds call-back button to Android Device Manager lock screen

Google just added a very useful feature to its find my phone service, Android Device Manager. When you lock your phone from either the Android Device Manager web app or the Android app (latest version), you can now add a phone number so whoever has your precious device can easily contact you right from the phone. Previously, you could only add a custom message, like “Call 555-332-9990!” and hope that the person holding your phone will contact you from a different device. You still get the custom message, but the green button should make the process easier, provided of course that the person who sees it actually wants to help. To use the feature, go to the ADM web app or the Android app and select the Lock option – set a new password, enter the number of a phone you have access to, and click Lock. The action will replace your current security measure (pattern, PIN, etc.) with a password lock screen, and it works even if you disabled the lock screen. On tablets and other non-phone devices, the Lock option remains unchanged.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*