وجود بیگانگان فضایی

آیا دونالد ترامپ وجود بیگانگان فضایی را تایید خواهد کرد ؟

بر اساس شایعات، دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا در آستانه تایید وجود بیگانگان فضایی است و احتمالا از حضور آنان در زمین پرده‌برداری خواهد کرد!

استیون جی. باست (Stephen G. Bassett)، یکی از لابی‌گرهای شناخته شده در زمینه حیات فرازمینی و یوفولوژی در ایالات متحده آمریکا است. او 20 سال از عمر خود را صرف افشای حقایقی کرده که قدرت‌های جهانی دوست ندارند مردم از آنان اطلاع پیدا کنند. گفته می‌شود که وجود بیگانگان فضایی توسط مقام‌های بلندپایه از کشورهای مختلف جهان به رسمیت شناخته می‌شود؛ چرا که آنان هم‌اکنون در حال بازدید از زمینیان هستند!

استیون باست، تنها فردی‌ست که در ایالات متحده، به عنوان لابی‌گر موضوعات مرتبط با هوش فرازمینی شناخته می‌شود. او با راه‌اندازی سازمانی تحت عنوان «گروه تحقیقاتی نمونه» (Paradigm Research Group)، فشارهای بسیاری را برای افشای حقیقت در مورد وجود بیگانگان فضایی ، به مقام‌های بلندپایه آورد.

اعلام وجود بیگانگان فضایی ، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

این محقق یوفولوژی بر این باور است که وقوع 3 رویداد مختلف، پیش از انتخاب شدن دونالد ترامپ در مقام ریاست جمهوری، احتمال یک افشاگری تاریخی از سوی او را افزایش خواهد داد. وقوع رویدادهای مذکور، این احساس را در دونالد ترامپ ایجاد کرده‌اند که کاخ سفید برای در میان گذاشتن این افشاگری‌های فوق سری با مردم، مشکلی ندارد!

نظریه پردازان توطئه بر این باورند که حقیقت پنهان در مورد وجود بیگانگان فضایی و ملاقات فرازمینی ها با انسان ، از حادثه رازول در جولای 1947 جرقه خورد.

در این واقعه، یک شی نقره‌ای رنگ به شکل بشقاب پرنده، از آسمان و با سرعتی بسیار زیاد به زمین سقوط کرد. بر مبنای گزارشات موجود، اجساد بیگانگان فضایی که در این سفینه حضور داشتند، در حوالی این شی ناشناس کشف شد. اما مسئله به سرعت شکل امنیتی به خود گرفت و مردم از واقعیتی تحت عنوان «تنها نبودن انسان در کیهان» تا به امروز بی خبر مانده‌اند.

به گفته‌ی استیون باست، اولین رویداد مربوط به تاریخی در حوالی 6 ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا است.

تام دلانگ (Tom DeLonge) به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی Blink-182، که از علاقمندان به موضوعات مرتبط با بیگانگان فضایی است، در یک مصاحبه‌ی رادیویی اعلام کرد: “پنتاگون، ضمن نزدیک شدن به من، سعی دارد اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست آورد.”

او همچنین از درخواست پنتاگون، برای ساخت یک مستند و کتاب تخیلی در این‌باره سخن گفت. تام دلانگ، با 10 شخص از کمیته‌ای مشورتی جهت جمع‌آوری این اطلاعات در ارتباط است.

در طول رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، جان پودستا (John Podesta) به عنوان مدیر مبارزات انتخاباتی هیلاری کلینتون، از طریق ایمیل با تام دلانگ در ارتباط بوده است. در این ایمیل‌ها که توسط ویکی‌لیکس منتشر شده‌اند، آن‌ها صحبت‌های بسیاری را پیرامون این پروژه مطرح کرده‌اند.

وجود بیگانگان فضایی

دومین رویداد ، مربوط به فردای پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات است. استیون باست در این باره می‌گوید:

من یک متن رمزگذاری شده را از شخصی نزدیک دریافت کرده‌ام، با آنکه این نامه امضا نشده، نویسنده آن را به خوبی می‌شناسم. افرادی در وزارت دفاع هستند که تمایل به همکاری در این زمینه را دارند.

هیلاری کلینتون پیش از انتخابات وعده داده بود که در صورت انتخاب شدن، در این زمینه افشاگری‌های بی‌سابقه‌ای خواهد کرد. او قصد داشت با ارائه این اخبار، صندلی مقام ریاست جمهوری را از دونالد ترامپ تصاحب کند؛ اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت ترامپ توانست به مقام ریاست جمهوری دست پیدا کند.

اما سومین رویداد مربوط به دو روز قبل از سوگند رسمی دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید ایالات متحده در ماه ژانویه است. او در این باره می‌گوید:

سازمان سیا، تعداد 13 میلیون سند محرمانه از تاریخ این سازمان در مورد تحقیقات فیزیک، یوفوها و … را در آن روز، به صورت آنلاین در اختیار جهانیان قرار داد.

به عقیده‌ی او، این آخرین تلاش آنان برای انتشار این اطلاعات محرمانه، پیش از نشستن او بر کرسی ریاست جمهوری بوده است.

با آنکه هنوز این اطلاعات به طور رسمی اعلام نشده‌اند، اما زنجیره‌ی این اتفاقات می‌توانند نشانه‌ای بر افشاگری بی‌سابقه‌ی مقام‌های بلند پایه، در زمینه وجود بیگانگان فضایی و ملاقات آنان با زمینیان باشد.

با وجود تلاش چندین ساله‌ی استیون باست در این زمینه، او بر این باور است که دونالد ترامپ را نمی‌توان به عنوان شخصی مناسب برای این افشاگری تاریخی به شمار آورد و بهتر بود که تا پیش از حضور او در صحنه انتخابات، باراک اوباما اسرار مخفی در پس این ماجرا را پیش از ترک کاخ سفید را با دنیا در میان می‌گذاشت.

وجود بیگانگان فضایی

او در ماه گذشته با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، دونالد ترامپ را برای این ماموریت به عنوان شخصی «بسیار خطرناک» توصیف کرد. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد که دونالد ترامپ، نقش مهمی را در این جریان بازی نمی‌کند، اما استیون باست می‌گوید که افشای حقیقت وجود بیگانگان فضایی بسیار نزدیک است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با سلام
    یوفو کیلو چنده
    بچه در یک کلمه این ها می خواهند خدا را انکار کنند حالا ماندند که چطور اتفاقات جهان را به کسی نسبت بدهند لذ گفتند کی بهتر از یوفو
    ولی در واقع منظورشان همون جن هست.

  2. ایشالا امیدوارم به زمان حیات ما برسه افشاگری ولی برعکس این بنده خدا من میگم ترامپ بهترین گزینه برای لو دادن این قضیه هست چون با این سوتی هایی که مدام از لو دادن جاسوس و سند های محرمانه در مهمونیا میده احتمال لو دادن از این شخص بیشتره تا یکی مثل باراک اوبامای موز مار ولی درکل وقتی کسی بیست سال عمرش رو گذاشته تا به فهمه چی به چیه هنوز متوجه نشده مشخص میشه به این آسونی ها نیست

  3. این که چیز تازه ای نیست اقای بوید بوشمن دانشمند بزرگ لاکهید مارتین در افشاگری که 2ماه پیش از مرگش بیان داشته که ایالات متحده بیش از 70سال است با فرا زمینی ها در منطقه 51امریکا دوش به دوش دانشمندان امریکایی کار میکنند…می توانید در یوتیوب و اپارات و سایت های فارسی بوید بوشمن را سرچ کنید