تعویض مودم وایمکس ایرانسل

تعویض مودم وایمکس ایرانسل با مودم TD-LTE به صورت رایگان

اپراتور دوم ارتباطی ایران، مودم اینترنت پهن باند ثابت نسل 4 و 4.5 را در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد و مشترکان می‌توانند با تعویض مودم وایمکس ایرانسل خود با مودم TD-LTE به صورت رایگان از به‌روزترین تکنولوژی اینترنت استفاده کنند.

مشترکان مودم وایمکس ایرانسل که از تکنولوژی نسل دو اینترنت ثابت استفاده می‌کردند می‌توانند با مراجعه به نشانی Shop.irancell.ir قسمت مودم و بخش تعویض رایگان مودم، شناسه وایمکس و نشانی Mac مودم خود را وارد کرده و مودم خود را با TD-LTE تعویض کنند.

مشترکان می‌توانند از طریق مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با شماره 600 از خطوط ایرانسلی خود و شماره 09366000000 از سایر خطوط و همچنین مراجعه به فروشگاه‌های منتخب برای تعویض مودم وایمکس ایرانسل خود با مودم نسل 4 و 4.5 اقدام کنند. علاوه بر تعویض رایگان مودم‌ها، تحویل آن‌ها به مشترکان نیز رایگان خواهد بود. همین‌طور مبالغی که در حساب وایمکس مشترکان فعال بوده پس از تعویض به مودم TD-LTE به حساب مشترکان بازگردانده می‌شود.

مودم نسل 4.5 ایرانسل

اپراتور دوم ارتباطی ایران همواره تلاش کرده تا فاصله بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز جهان را با کاربران ایرانی کاهش دهد و در راستای بهینه‌سازی استفاده از فناوری‌های جدید و جلب رضایت مشترکان، مودم‌هایی را با پشتیبانی از فناوری IPv6 و قابلیت Port Forwarding/DMZ در اختیار مشترکان قرار می‌دهد. با استفاده از این مودم‌ها تا 32 نفر می‌توانند از وای فای و پنل نمایشگر مصرف دیتای آن بهره ببرند.

اراپه بسته ویژه اینترنت همراه با تعویض مودم وایمکس ایرانسل

همچنین ایرانسل همراه با تعویض رایگان مودم وایمکس با مودم TD-LTE، بسته اینترنت 3 ماهه 15 گیگابایتی شامل 10 گیگابایت اینترنت 24 ساعته و 5 گیگابایت اینترنت شبانه (2 تا 8 صبح) ارائه داده و مشترکان می‌توانند با تهیه و فعال‌سازی آن، از به‌روزترین تکنولوژی اینترنت ثابت بهره ببرند.

مشترکانی که شناسه وایمکس خود را در دسترس ندارند باید با مراجعه به قرارداد خرید یا پیام‌های دریافتی مربوط به تمدید بسته اینترنت و قبوض دریافتی از آن، شناسه مورد نظر را دریافت کنند. نشانی Mac مودم نیز بر روی برچسب پشت مودم درج شده است.

اپراتور ایرانسل به عنوان بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده اینترنت پهن باند همراه و ثابت کشور، برای اولین بار در ایران نسل 4 و 4.5 اینترنت ثابت را ارائه داده و در کمتر از یک سال، بیش از 150 شهر را تحت پوشش قرار داده است. از این پس مشترکان می‌توانند در مناطق تحت پوشش، از آخرین تکنولوژی اینترنت ثابت بدون تغییر تنظیمات بهره ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این متن کذبه و طرح تعویض ابان سال گدشته تموم شده

  2. سلام
    تعرفه های نجومی
    باز تو وایمکس نامحدود داره با تعرفه خوب
    تو این فقد چاپیدن