مشکل اسپیکر گلکسی اس 8

گلگی کاربران از مشکل اسپیکر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ

برخی کاربران از مشکل اسپیکر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس شکایت دارند. این کاربران مخصوصا زمانی عصبانی شدند که برخلاف مشکلات پیشین Galaxy S8 و +Galaxy S8، سامسونگ وجود این مشکل را تایید نکرد.

حدود یک ماه از زمان عرضه نخستین سری گوشی های موبایل گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس می‌گذرد. در این مدت کاربران گزارشاتی را مبنی بر وجود مشکلاتی در دستگاه‌هایشان ارائه کرده‌اند. به عنوان نمونه‌ای از این مشکلات باید به قرمزی نمایشگر، عدم شارژ وایرلس و سوختن دکمه هوم اشاره کرد. مشکل اسپیکر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس جدیدترین ایرادی است که برخی کاربران از بروز آن گله‌مندند.

احتمالا مشکل اسپیکر گلکسی اس 8 سخت افزاری است

به گزارش برخی کاربران، حین تماشای ویدیوی آنلاین از یوتیوب، گوشی دادن به موسیقی، در میانه‌های بازی و در کل حین انجام هر کاری که صوت به صورت مداوم پخش می‌شود، مشکل اسپیکر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بروز پیدا می‌کند. به گفته آن‌ها، صدا به صورت متناوب قطع و وصل شده و استفاده از برنامه‌های کاربردی را با مشکل مواجه می‌کند. بر اساس مطالب منتشر شده در انجمن کاربران سامسونگ در آمریکا، مشکل اسپیکر گلکسی اس 8 و گلکسی اس8 پلاس ایرادی سخت افزاری بوده و از سیم‌کشی معیوب درون این دستگاه‌ها ناشی می‌شود.

مشکل اسپیکر گلکسی اس 8

در صورت حقیقت داشتن این موضوع قضیه کمی جدی می‌شود، چرا که برخلاف مشکل قرمزی صفحه نمایش این بار نمی‌توان ایراد را تنها با ارائه یک به‌روزرسانی نرم افزاری حل کرد.

برخی کاربران برای رفع موقتی مشکل اسپیکر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، راه حلی پیدا کرده‌اند. آن‌ها با ضربه زدن و یا فشردن ناحیه پنج سانتی‌متر بالاتر از اسپیکر، پخش صوت را به حالت عادی در آورده‌اند. با انجام دادن مجدد این کار، باز هم پخش صوت قطع می‌شود. متاسفانه این اتفاق، احتمال سخت افزاری بودن مشکل را افزایش می‌دهد، به این معنی که اتصال سیم‌ها ضعیف بوده و تنها با فشار دادن اسپیکر، برای مدت زمانی موقت مجددا اتصال‌ها برقرار می‌شوند. حتی برخی از کاربران وب سایت تخصصی XDA نیز مشکل اسپیکر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را گزارش داده‌اند.

مشکل اسپیکر گلکسی اس 8

برخلاف مشکلات پیشین، این بار کاربران کمی از سامسونگ گله‌مندند، چرا که این شرکت با نرم افزاری خطاب کردن مشکل اسپیکر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، از تعویض گوشی های موبایل کاربران خودداری کرده است. البته بر اساس گزارش عده دیگری از کاربران، راه‌اندازی مجدد دستگاه و یا حتی ریست فکتوری آن مشکل را رفع کرده‌ است. باید همانند زمان اظهارات پیشین کاربران درباره وجود برخی مشکلات، تا ارائه جواب قطعی از سوی سامسونگ منتظر بمانیم. در صورت تایید سخت افزاری بودن ایراد اسپیکر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، تنها چاره پیش رو تعویض دستگاه‌های معیوب است.