معرفی سرویس ابری Azure IoT Edge مخصوص ارتقا اینترنت اشیا

معرفی سرویس ابری Azure IoT Edge مخصوص ارتقا اینترنت اشیا

امروز مایکروسافت در کنفرانس بیلد 2017 از سرویس ابری Azure IoT Edge ، از زیرمجموعه‌های Microsoft Azure رونمایی کرد؛ در ادامه با ما همراه باشید.

Azure IoT Edge قابلیت‌های هوش مصنوعی (AI) و آنالیزهای پیشرفته را برای تجهیزات اج (Edge devices) فراهم می‌کند. این سرویس برای هماهنگی بهتر میان کدها و خدمات است و جریان امن‌تر آن‌ها را بین سرویس ابری و دستگاه Edge، برای گسترش هوش در دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) فراهم می‌کند.

سرویس Azure IoT Edge اینترنت اشیا را یک قدم به جلو می‌برد

توسعه‌دهندگان به کمک Azure IoT Edge می‌توانند اقدام به یکپارچه‌سازی Microsoft Azure و سرویس‌های مشارکتی کنند و یا با افزودن خدمات موجود، کاربردهای IoT سفارشی را در راستای منطق کسب و کارشان، به وجود آورند. به این ترتیب توسعه‌دهندگان به جای تمرکز بر روی سرویس ابری و یا دستگاه Edge می‌توانند با استفاده از دستگاه‌هایی که قابلیت عملکرد محلی بر اساس داده‌هایی که ایجاد می‌کنند را دارند، از هر دو نهایت استفاده را ببرند؛ در عین حال سرویس ابری امنیت پیکربندی، استقرار و مدیریت داده‌های ایجادشده را تضمین می‌کند.

همچنین وسایل Edge با کمک Azure IoT Edge می‌توانند در حالت آفلاین و یا اتصال غیردائم به اینترنت هم به کار خود ادامه دهند؛ در هنگام اتصال مجدد این وسایل به اینترنت، آخرین وضعیت به صورت اتوماتیک سینک شده و صرف‌نظر از کیفیت اتصال به اینترنت، عملکرد ادامه میابد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*