ابزار Microsoft Graph

ابزار Microsoft Graph با قابلیت‌های بیشتر برای توسعه‌دهندگان در راه است

ابزار Microsoft Graph که امکان دسترسی توسعه‌دهندگان به سرویس‌های مختلفی همچون آفیس 365، وان درایو، وان نوت و بیشتر را فراهم می‌کند، با قابلیت‌های جدیدی در دسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیران در رویداد مایکروسافت بیلد 2017، حالا رابط‌های کاربردی برنامه نویسی (API) جدیدی به ابزار Microsoft Graph اضافه شده است که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • به واسطه “Presentation Translator”، امکان استفاده از رابط‌های برنامه نویسی ترجمه مایکروسافت در پاورپوینت میسر شده و کاربران می‌توانند زبان مورد نظر خود یا ترجمه آن در زبان‌های مختلف را به صورت زیرنویس به ارائه‌ خود اضافه کنند.
  • رابط‌های برنامه نویسی شیرپوینت (SharePoint)، وان نوت و پلنر دیتا (Planner Data) حالا به صورت کلی در دسترس عموم قرار دارند و این یعنی توسعه‌دهندگان می‌توانند از آنها در تولید اپلیکیشن ها و سرویس‌های خود استفاده کنند.
  • رابط‌های جدید “Insights” با استفاده از ارتباط میان اسناد و کاربران، امکان ساخت فرآیندهای هوشمندتری را برای توسعه‌دهندگان فراهم خواهند کرد.
  • گسترش کتابخانه وب‌هوک‌ها (Webhook) توسط مایکروسافت به منظور اضافه کردن تغییرات گروه و کاربر

علاوه بر این موارد، “Delta queries” با فراهم کردن دسترسی لیست تغییرات انواع داده‌ها، به توسعه‌دهندگان در ساخت اپلیکیشن های یک‌پارچه و قدرتمند کمک خواهد کرد. در نهایت، داده های سفارشی (Custom Data) نیز امکان گسترش مولفه‌های پایه‌ای ابزار Microsoft Graph همچون کاربران، مخاطبان و بیشتر را به منظور ثبت اطلاعات حیاتی فراهم خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*