قابلیت Adaptive Cards

افزوده شدن قابلیت Adaptive Cards به فریم ورک ساخت ربات مایکروسافت

قابلیت Adaptive Cards امکانات متعددی را در اختیار توسعه‌دهندگان استفاده‌کننده از فریم ورک ساخت ربات مایکروسافت قرار می‌دهد. این فریم ورک با نام Bot Framework شناخته می‌شود.

در جریان رویداد مایکروسافت بیلد 2017 به آپدیت‌های اساسی ایجاد شده برای فریم ورک ساخت ربات مایکروسافت اشاره شد. Bot Framework مدت‌هاست توسط توسعه‌دهندگان زیادی در سراسر دنیا استفاده شده و با افزوده شدن قابلیت Adaptive Cards و گسترش دامنه کاربردهای این سرویس، کاربران بیشتری به آن روی خواهند آورد.

با استفاده از قابلیت Adaptive Cards ، یک سینتکس و کد دستوری در تمامی پلتفرم‌ها کار خواهد کرد

به عنوان یکی از جدیدترین امکانات اضافه شده به بات فریم ورک باید به قابلیت Adaptive Cards اشاره کنیم. توسعه‌دهندگان با استفاده از قابلیت Adaptive Cards می‌‎توانند کارت‌هایی را برای سرویس و یا اپلیکیشن خود ایجاد کرده و از کارکرد صحیح آن‌ها در تمامی پلتفرم‌ها حین استفاده از سینتکس‌های مشابه مطمئن شوند. مزیت اصلی Adaptive Cards گستردگی پشتیبانی از آن است، به طوری که توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن در سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی همچون اسکایپ، کورتانا، بینگ و دیگر موارد استفاده کنند.

به عنوان یکی دیگر از اقدامات مایکروسافت به منظور توسعه بات فریم ورک، باید به تلاش برای پیاده‌کردن یک رابط کاربردی برنامه‌نویسی به منظور درخواست پرداخت در ربات‌ها اشاره کرد. به لطف این قابلیت توسعه‌دهندگان خواهند توانست امکانات خرید و پرداخت آنلاین را به ربات‌های خود بیفزایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*