قابلیت ترجمه همزمان در پاورپوینت

افزوده شدن قابلیت ترجمه همزمان در پاورپوینت و تغییر در سبک کنفرانس‌ها

در جریان رویداد مایکروسافت بیلد 2017 شاهد عرضه آپگریدهایی اساسی برای Cognitive Services بودیم. به عنوان نمونه می‌توان به افزوده شده قابلیت ترجمه همزمان در پاورپوینت با استفاده از آن اشاره کرد.

کاربران با استفاده از Cognitive Services می‌توانند تنها با نوشتن چند خط کد مختصر، برنامه‌ها و نرم افزارهایی قدرتمند و دارای الگوریتم‌های پیچیده ایجاد کنند. با استفاده از این سرویس می‌توان برای تمامی پلتفرم‌ها اعم از اندروید و آی او اس برنامه نوشت. قابلیت ترجمه همزمان در پاورپوینت با استفاده از همین سرویس ایجاد شده است.

قابلیت ترجمه همزمان در پاورپوینت

سرویس ترجمه همزمان در پاورپوینت Presentation Translator نام دارد

هری شام (Harry Shum) به عنوان معاون اجرایی بخش هوش مصنوعی مایکروسافت، در جریان رویداد مایکروسافت بیلد 2017 اعلام کرد ویژگی جدیدی به نرم افزار اختصاصی این شرکت برای ایجاد کنفرانس‌ها افزوده شده است. به لطف قابلیت Presentation Translator شاهد امکان ترجمه همزمان ارائه‌ها و سخرانی‌ها در پاورپوینت خواهیم بود. سرویس Presentation Translator از رابط کاربردی برنامه‌نویسی سرویس ترجمه جدید مایکروسافت استفاده می‌کند.

البته ترجمه همزمان در پاورپوینت به معنی ترجمه اسلاید به اسلاید در همان فایل پاورپوینت همزمان با ارائه یک فرد نیست. به لطف این قابلیت، یک رونوشت به زبانی خاص از آنچه یک فرد در حال ارائه است ایجاد شده و کاربران حاضر در سخنرانی، با استفاده از یک لینک اختصاصی به پاورپوینت دارای یک زبان خاص دسترسی خواهند داشت. فرد کنفرانس‌دهنده در زبان مورد نظر خود اقدام به ارائه مطالب نمونه و دیگر افراد حاضر، آن را در زبان خود مشاهده خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*