گجت های مجهز به کورتانا

همکاری مایکروسافت با تولیدکنندگان مطرح برای ساخت گجت های مجهز به کورتانا

مایکروسافت تصمیم گرفته برای ساخت گجت های مجهز به کورتانا با شرکت اچ پی (HP) و اینتل (Intel) همکاری کند. محصولات حاصل همکاری این سه شرکت از دستیار هوشمتد مایکروسافت قدرت خواهند گرفت.

رفته رفته شاهد ساخت گجت های مجهز به کورتانا هستیم

اوایل هفته جاری، شرکت Harman Kardon به عنوان بخشی از کمپانی بزرگ هارمن، جزییاتی را درباره محصول جدید خود با نام Invoke اعلام کرد. این محصول یک اسپیکر بسیار زیبا بوده که با استفاده از فرمان‌های صوتی کنترل می‌شود. به عنوان مهمترین ویژگی آن باید به مجهز شدن Invoke به دستیار شخصی دیجیتال مایکروسافت یعنی کورتانا اشاره کنیم. در جریان رویداد مایکروسافت بیلد 2017 اعلام شد این شرکت سرمایه‌گذاری بیشتری به منظور ساخت گجت های مجهز به کورتانا خواهد داشت.

گجت های مجهز به کورتانا

برای محقق شدن ایده ساخت گجت های مجهز به کورتانا ، مایکروسافت با شرکت اچ پی و و اینتل قرارداد همکاری امضا کرده است. هنوز اطلاعات زیادی درباره قراداد همکاری مایکروسافت و اینتل و اچ پی وجود نداشته و مشخص نیست ساخت گجت های مجهز به کورتانا به چه میزان سرمایه‌گذاری نیاز خواهد داشت. همچنین هنوز معلوم نیست به صورت مشخص، چه نوع وسایلی با استفاده از دستیار شخصی دیجیتال مایکروسافت ساخته خواهند شد.

همچنین امروز و در جریان رویداد مایکروسافت بیلد 2017 یک پیش نمایش عمومی از Cortana Skills Kit به نمایش در آمد. این کیت به توسعه‌دهندگان اجازه خواهد داد تا یک ربات ایجاد کرده و آن را به فریم ورک مخصوص تعبیه شده برای آن بیفزایند. به این ترتیب توسعه‌دهندگان جهانی نیز در افزایش کاربردهای کورتانا سهم خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*