رندرهای جدید آیفون 8

رندرهای جدید آیفون 8 منتشر شدند؛ احتمال واقعی بودن آن‌ها زیاد است

رندرهای جدید آیفون 8 (Apple iPhone 8) توسط حساب کاربری OneLeaks منتشر شده‌اند که نزدیکترین مدل سه بعدی به نسخه نهایی پرچمدار جدید اپل هستند.

تا به امروز هیچ رندر رسمی از آیفون 8 اپل به انتشار نرسیده است و از آنجایی که این محصول اواخر امسال رونمایی می‌شود سخت است بخواهیم به رندرهای متفرقه منتشر شده اعتماد کنیم. با این حال امروز ما می‌توانیم نظار گر رندرهای جدید آیفون 8 باشیم که می‌توانند نزدیکترین تصاویر به نسخه‌ی نهایی این محصول باشند.

این رندرها مبتنی بر تصاویر CAD هستند و توسط حساب کاربری OnLeaks در توییتر به انتشار رسیده‌اند. از آنجایی که این حساب کاربری تا به امروز تصاویر رندر گوشی های معرفی نشده زیادی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است، این احتمال وجود دارد که رندرهای جدید آیفون 8 انتشار یافته توسط آن نیز مربوط به نسخه‌ی نهایی پرچمدار آینده اهالی کوپرتینو باشد.

گالری تصاویر رندرهای جدید آیفون 8

رندرهای جدید آیفون 8

درست در همین لحظه ما شنیده‌ایم که اپل مشغول کار بر روی چندین مدل نمونه آیفون 8 است، بنابراین نسخه نهایی آن می‌تواند چیزی مشابه از آنچیزی باشد که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید.

آیفون 8 اپل از ابعادی در حدود 143.5 در 70.9 در 7.7 میلی‌متر برخوردار خواهد بود و به لطف پنل صفحه بدون حاشیه (و البته بدون کلید فیزیکی هوم بر روی قسمت جلویی) از یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد بر روی بدنه‌ای کوچک و جمع و جور بهره می‌برد. در قسمت پشتی نیز ظاهرا یک دوربین دوگانه با چینش عمودی لنزها قرار خواهد گرفت. همانطور که پیشتر در مورد آن صحبت کرده‌ایم، قرارگیری دو لنز به صورت عمودی بر روی یکدیگر از مزایای زیادی برخوردار است. تمامی این‌ها جمعا آیفونی را می‌سازد که از نظر طراحی کم و بیش با گوشی های آیفون کنونی اپل متفاوت است.

به خاطر داشته باشید که اپل ظاهرا قصد دارد امسال از سه گوشی هوشمند رونمایی کند. همراه با آیفون 8، احتمالا ما شاهد رونمایی از دو گوشی آیفون 7 اس (Apple iPhone 7s) و آیفون 7 اس پلاس (Apple iPhone 7s Plus) نیز خواهیم بود که به نظر نسخه‌ی بهبودیافته اعضای خانواده آیفون 7 کنونی هستند.

یک تحلیلگر معتقد است اپل قصد دارد در کنفرانس توسعه دهندگان خود (WWDC 2017) که خرداد ماه برگزار می‌شود از آیفون 8 خود رونمایی کند. با این حال از آنجایی که ماه سپتامبر به عنوان یک ماه قراردادی برای معرفی گوشی های هوشمند جدید اپل تلقی می‌شود، ما معتقدیم به احتمال خیلی زیاد در همان ماه شانس ملاقات با پرچمدار آینده اهالی کوپرتینو را داشته باشیم. در هر صورت آن چه که هست، این رندرهای جدید آیفون 8 می‌تواند نزدیک‌ترین مدل های سه بعدی به نسخه نهایی این محصول باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*