گوشی ال جی ایکس پاور 2 با باتری قدرتمند به زودی عرضه می‌شود

گوشی ال جی ایکس پاور 2 با باتری قدرتمند به زودی عرضه می‌شود

ساعاتی پیش کمپانی کره‌ای ال جی زمان عرضه جهانی گوشی ال جی ایکس پاور 2 (LG X Power 2) را که پیش از این در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شده بود، اعلام کرد.

بنا به گفته مسئولین LG، عرضه گوشی ال جی ایکس پاور 2 تا پایان ماه جاری میلادی (اوایل خرداد 96) در بازار ایالات متحده آغاز شده و پس از آن به ترتیب وارد کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای لاتین می‌شود. انتظار می‌رود نام این محصول در بازارهای مختلف، متفاوت باشد.

گوشی ال جی ایکس پاور 2 با باتری قدرتمند 4500 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود

این محصول همانند نسخه اورجینال خود، گوشی ایکس پاور (LG X Power) به یک باتری قدرتمند 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که کمپانی سازنده با افتخار اعلام کرده  این میزان حجم باتری «برای استفاده کاربران تا 2 روز بدون نیاز به شارژ مجدد طراحی شده است». با توجه به ادعای کمپانی سازنده، ال جی X Power 2 با هر بار شارژ قادر است تا 26 ساعت در حالت مکالمه، 19 ساعت مرور صفحات وب یا 18 ساعت تماشای ویدیو روشن بماند. البته این ادعا نیاز به انجام تست‌های مختلفی دارد که پس از عرضه آن، انجام خواهد شد.

گوشی ال جی ایکس پاور 2 با باتری قدرتمند به زودی عرضه می‌شود

اگر باتری قدرتمند با طول عمر بالا را کنار بگذاریم، گوشی ال جی ایکس پاور 2 امکانات قابل توجه دیگری ندارد. این اسمارت فون به پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل، قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE، رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی نیز در این محصول تعبیه شده که در کنار هر کدام فلش LED قرار داده شده است. سیستم عامل این موبایل نیز در هنگام عرضه اندروید 7 نوقا خواهد بود.

ال جی اعلام کرد که قیمت ال جی ایکس پاور 2 با توجه به بازارهای مختلف، متفاوت است. با این حال، چندی پیش در خبرها خواندیم که هزینه قابل پرداخت برای این گوشی در کشور کره جنوبی 260 دلار خواهد بود که ممکن است در بازار ایالات متحده کمتر از این باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*