نسخه اندرویدی گوگل کروم

نسخه اندرویدی گوگل کروم با ارتقای کیفیت استفاده در حالت آفلاین به‌روز شد

اواخر سال گذشته میلادی بود که نسخه اندرویدی گوگل کروم با امکاناتی نظیر دانلود کامل یک صفحه اینترنتی جهت استفاده در حالت آفلاین آپدیت شد. اما در جدیدترین نسخه، این امکانات بهبود یافته و گزینه‌های جدیدی به آن افزوده شده است.

بر اساس آمار و ارقام منتشرشده از سوی گوگل، از ابتدای عرضه نسخه اندرویدی گوگل کروم با امکان ذخیره صفحات اینترنتی و استفاده در حالت آفلاین هر هفته بیش از 45 ملیون پیج توسط کاربران ذخیره می‌شود که نشان از محبوبیت بالای این ویژگی دارد. به همین دلیل نیز کمپانی سازنده در حال کار بر روی بهبود عملکرد و افزودن گزینه‌های جدید و کاربردی به مرورگر خود است.

امکانات جدید نسخه اندرویدی گوگل کروم

پس از ارتقا به جدیدترین نسخه اندرویدی گوگل کروم و با لمس طولانی یک لینک در این مرورگر قادر خواهید بود تا بدون نیاز به بازکردن صفحه مربوط به لینک، آن را ذخیره کرده و در حالت آفلاین مشاهده کنید. علاوه بر این، گوگل دکمه‌ای به نام “Download page later” تعبیه کرده تا در صورتی که می‌خواهید به صفحه‌ای دسترسی داشته باشید اما در حالت آفلاین هستید، با لمس این دکمه، صفحه مورد نظر در اولین اتصال گوشی به اینترنت به صورت اتوماتیک دانلود شود. یکی دیگر از امکانات جدیدترین نسخه اندرویدی گوگل کروم این است که با باز کردن تب جدید در این مرورگر، صفحاتی که پیش از این دانلود شده‌اند، با نشانی مخصوص علامت‌گذاری می‌شوند. به علاوه اینکه، لیستی از دانلودهای اخیر شما در صفحه نمایش داده خواهد شد.

نسخه اندروید گوگل کروم با ارتقای کیفیت استفاده در حالت آفلاین به‌روز شد

البته به این نکته توجه کنید که شما برای استفاده از این امکانات لازم است تا آخرین ورژن از اپلیکیشن گوگل کروم را نصب کرده باشید. برای انجام این کار، از طریق گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*