آپدیت رابط کاربری واتس اپ

در آپدیت رابط کاربری واتس اپ دسترسی به تماس تصویری سریع‌تر شده است

به لطف آپدیت رابط کاربری واتس اپ کاربران می‌توانند در کمترین زمان ممکن با مخاطبین خود تماس تصویری برقرار کنند. نسخه به روزرسانی شده پیام رسان WhatsApp را می‌توانید از انتهای همین مطلب دانلود کنید.

محبوبیت جهانی پیام رسان واتس اپ بر هیچکس پوشیده نیست. در انتهای سال گذشته میلادی شاهد افزوده شدن قابلیت تماس تصویری در واتس اپ بودیم. استقبال از این سرویس بیش از حد تصور است، به طوری که به صورت میانگین، کاربران در سراسر جهان روزانه 340 میلیون دقیقه تماس تصویری با استفاده از این پیام‌رسان برقرار می‌کنند. در حالت کلی، روزانه 55 میلیون بار تماس تصویری در بستر واتس اپ برقرار می‌شود. واتس اپ به صورت عادی رایگان بوده و حتی برای استفاده از قابلیت تماس صوتی و تماس تصویری آن نیز احتیاجی به پرداخت هزینه نیست.

در آپدیت رابط کاربری واتس اپ یک دکمه جداگانه به تماس تصویری اختصاص پیدا کرده است

تا پیش از این کاربران برای برقرار تماس تصویری، می‌بایست کمی در رابط کاربر پیمایش کرده و بعد از باز کردن پروفایل مخاطب مورد نظر، تماس را برقرار می‌کردند. اکنون به لطف آپدیت رابط کاربری واتس اپ ، به محض وارد شدن به صفحه چت یک مخاطب دکمه‌ای اختصاص یافته به تماس تصویری را مشاهده خواهید کرد. با لمس این آیکون، در همان لحظه تماس تصویری واتس اپ برقرار می‌شود.

آپدیت رابط کاربری واتس اپ

یکی از مزایای مهم تماس تماس صوتی و تماس تصویری واتس اپ، رمزنگاری نقطه به نقطه است، به طوری که ادعا می‌شود خود واتس اپ نیز نمی‌تواند به محتوای تماس دو کاربر دست پیدا کند. برای دانلود نسخه جدید واتس اپ برای اندروید و یا آی او اس از باکس زیر استفاده کنید.

برای دانلود نسخه iOS و یا Android کلیک کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ما که گفته بودیم جلوی تکنولوژِی رو نمی شه گرفت((تماس صوتی تلگرام))…