امکان آپلود عکس در وب سایت اینستاگرام فراهم شد + آموزش

امکان آپلود و ارسال عکس از طریق وب سایت اینستاگرام فراهم شد+آموزش

به تازگی قابلیت آپلود و ارسال عکس از طریق وب سایت اینستاگرام فراهم شده و کاربران از این پس می‌توانند با باز کردن این وب سایت در گوشی هوشمند خود، تصاویر دلخواه را بدون نیاز به اپلیکیشن اینستاگرام پست کنند. در ادامه، با چگونگی انجام این کار با ما همراه باشید.

آپلود و ارسال عکس از طریق وب سایت اینستاگرام با محدودیت‌هایی نیز همراه است

با فعال شدن امکان ارسال عکس از طریق وب سایت اینستاگرام، کاربران قادر خواهند بود تا بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام و تنها با رفتن به آدرس instagram.com در گوشی هوشمند، به پروفایل کاربری وارد شده و لحظات خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. البته در حال حاضر این قابلیت در ابتدای کار بوده و محدودیت‌هایی دارد؛ شما نمی‌توانید به ارسال ویدیو بپردازید، خبری از فیلترهای زیبای اینستاگرام نیست، قادر به استفاده از قابلیت استوری نیستید و امکان ارسال پیام شخصی نیز وجود ندارد. پس از آپلود عکس در وب سایت اینستاگرام تنها می‌توانید آنها را بچرخانید و یا اندازه آنها را به حالاتی همچون مربعی یا عریض تغییر وضعیت دهید. البته هنوز هم امکان ایجاد پروفایل در وبسایت موبایل اینستاگرام وجود خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به اضافه شدن صفحه Explore در سایت موبایل اینستاگرام اشاره کرد. بنا به اطلاعات درزشده در منابع خبری، قابلیت آپلود عکس در وب سایت اینستاگرام از ماه مارس (فروردین‌ماه) در حال طی کردن مراحل آزمایشی خود بوده است.

پیش از این، کاربران در نسخه موبایل سایت اینستاگرام تنها می‌توانستند نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کرده و تصاویر ارسالی در قسمت فید را ببینند اما از این پس، نسخه موبایل وب سایت شباهت بیشتری به اپلیکیشن اینستاگرام دارد. البته نسخه دسکتاپ اینستاگرام دستخوش تغییر و بازطراحی نشده و آپلود تصاویر تنها در نسخه موبایل یا تبلت این وب سایت امکان‌پذیر است.

به نظر می‌رسد این اقدام در جهت افزایش بازدید کاربران از وب سایت اینستاگرام بدون محدودیت سرعت انتقال داده و یا اسمارت فون مورد استفاده، انجام گرفته باشد. به تازگی یکی از مدیران این شرکت در مصاحبه‌ای در این خصوص اعلام کرده:

وب سایت موبایل اینستاگرام جهت کمک به کاربران به منظور کسب تجربه‌ای کامل‌تر بازطراحی شده تا بتوانند با هر میزان سرعت و هر نوع گوشی یا تبلت هوشمند به اطلاعات لازم دسترسی داشته باشند.

 

در همین راستا نیز به زودی امکان استفاده از نسخه اندروید اینستاگرام در حالت آفلاین به قابلیت‌های آن افزوده خواهد شد که قطعا کاربران بی‌شماری را به سوی خود خواهد کشاند.

در ادامه، تصاویری از نحوه آپلود و ارسال عکس از طریق وب سایت اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هنوز فعال نشده درسته ؟!