ماشین حساب آیفون

بک اسپیس در ماشین حساب آیفون با ترفندی ساده

برای حذف آخرین رقم تایپ شده در ماشین حساب آیفون ، تا پیش از این احتمالا کل محاسبات انجام شده را حذف و کار را از ابتدا آغاز می‌کردید، چرا که هیچ دکمه بک اسپیسی در ماشین حساب iPhone دیده نمی‌شود اما برای حذف آخرین رقم ترفند دیگری وجود دارد.

احتمالا شما نیز تاکنون چندین بار مجبور شده‌اید بعد از انجام چند سری محاسبه و جمع و تفریق در ماشین حساب آیفون ، تنها به خاطر وارد کردن یک رقم اشتباه کل محاسبات را ابتدا آغاز کنید، چرا که به صورت طبیعی هیچ دکمه بک اسپیسی در ماشین حساب آیفون دیده نمی‌شود. واقعیت این است که برای حذف آخرین رقم، نیازی به بک اسپیس در ماشین حساب آیفون نیست و ترفند دیگری برای انجام این کار وجود دارد.

برای حذف آخرین رقم در ماشین حساب آیفون کافی است انگشت خود را به چپ و راست بکشید

حذف آخرین رقم تایپ شده در ماشین حساب آیفون تنها با کشیدن انگشت به سمت چپ و راست بر روی صفحه نمایش، قابلیتی نیست که از آی او اس نسخه 9 و یا 10 در سیستم عامل موبایل اپل گنجانده شده باشد، بلکه از زمان آی او اس 4 همراه این سیستم عامل است، نسخه‌ای که در سال 2010 شاهد عرضه آن بودیم! به احتمال زیاد از زمان خلقت آیفون، اغلب کاربران به دلیل خسته شدن از انجام چندباره محاسبات به خاطر نبود یک دکمه، اپلیکیشن‌های ماشین حساب خارجی را بر روی آیفون خود نصب کرده‌اند.

ماشین حساب آیفون

دو روز قبل، یک کاربر توییتر با نام کاربری censoredialogue@، با انتشار یک پست به جدیدترین قابلیت ماشین حساب آیفون، که چند لحظه پیش از انتشار این توییت شخصا کشف کرده بود، اشاره کرد. پست وی 34 هزار لایک گرفت و 29 هزار بار مجددا توسط کاربران این شبکه اجتماعی توییت شد. طی مدت زمانی کوتاه کل کاربران اینترنت از این قابلیت مطلع شدند. در ابتدا همگی این ترفند ماشین حساب آیفون را جدید می‌دانستند، اما کمی بعد مشخص شد این ترفندی است که از زمان آی او اس 4 یعنی از 7 سال قبل در آیفون قرار داشته است.

بهتر بود اپل از روش‌های مختلف به وجود این قابلیت در ماشین حساب آیفون اشاره می‌کرد تا امروز کاربران آیفون، از شنیدن آن این‌چنین اشک شوق نریزند! در تصویر زیر واکنش کاربران به پست کاربر منتشرکننده این خبر را مشاهده می‌کنید. بیشتر آن‌ها به جای خوشحال، عصبانی به نظر می‌رسند!

ماشین حساب آیفون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*